ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21536
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
  • 560 بازدید
  • ارسال توسط :
امضای سند 2030 یعنی بالاترین خیانت‌های فرهنگی به کشور/ دولت یازدهم کمر به استحاله نظام بسته است

امضای سند 2030 یعنی بالاترین خیانت‌های فرهنگی به کشور/ دولت یازدهم کمر به استحاله نظام بسته است

مهدی عبدالملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه در دوران محرمانه‌ترین دولت بعد از انقلاب به سر می‌بریم. این دولت محرمانه‌های زیادی را بر سر کشور خراب کرده که شاید جملات از بیان خیانت‌های آنان قاصر باشد. وی تاکید کرد: در همین دولت شاهد امثال […]

مهدی عبدالملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه در دوران محرمانه‌ترین دولت بعد از انقلاب به سر می‌بریم. این دولت محرمانه‌های زیادی را بر سر کشور خراب کرده که شاید جملات از بیان خیانت‌های آنان قاصر باشد.

وی تاکید کرد: در همین دولت شاهد امثال برجام و Fatf وipc بودیم که ساعت‌ها در وصف این گلابی‌های دولت یازدهم باید جلسات تحلیلی گذاشت و صحبت کرد. اما چندماهی هست که قراردادی را متوجه شدیم که روی باقی محرمانه ها را سفید کرده بود. سند ننگینی به نام 2030 یونسکو.

عبدالملکی یادآور شد: از همان موقع شروع به کار کردیم و هشدار که این سند تمام نظام و هر چیزی از تعلیم و تربیت اسلامی می‌دانیم را زیر سوال می‌برد اما هیچ گوشی شنوا نبود.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی از آقایان مسئول در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس و دولت و همه دستگاه های نظارتی گله‌مند هستند که چرا به چندین ماه روشنگری و هشدار دانشگاهیان و جنبش‌های دانشجویی گوش ندادید که الان رهبری راسا باید جلوی این کار را بگیرند؟ همه دستگاه های نظارتی ما خواب بودند که سندی به این ترتیب در کشور امضا شود؟ چرا مجلس از وزارت آموزش و پرورش بازخواستی نمی‌کند؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی اظهار داشت: چرا با مروجان این سند که اصل فرهنگی و قلب تپنده کشور یعنی آموزش و پرورش و همه نسل های آینده ما را هدف گرفته بود برخورد نمی‌شود؟ مسئولین دولتی نه اینکه نشنوند بلکه خودشان هم می‌دانند که چه سندی را بر این مردم تحمیل کرده اند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: اساسا دولت یازدهم کمر به استحاله نظام بسته است. امضای سند 2030 یعنی بالاترین خیانت‌های فرهنگی به کشور. سندی که می‌خواهد آموزش‌های جنسی را با مضمامین غربی در مدارس ما ترویج کند. سندی که باعث حذف حسین فهمیده‌ها از کتاب ها شود. سندی که همجنس گرایی را در محتوای کتب درسی ما جا بیاندازد، سندی که در آن آزادی تعریف شده غرب (که نتایج آن را از آمار مربوط به فسادهای کشورهای مروج آن همه میدانیم) مبنا قرار گیرد، اینها دیگر بحث سیاسی نیست بلکه بحث اسلام است. اجرای این سند وا اسلاما در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: برای بعضی هنوز جا نیفتاده که اینجا 38 سال است که جمهوری اسلامی حاکم شده. به راحت ترین وجه این اسناد بالادستی در نظام آموزش و پرورش یک کشور اسلامی جایی ندارد. جنبش دانشجویی مانند چشم بیدار و موذن جامعه است واقعا جای گله‌مندی از مسئولین هست که چرا با این موارد برخورد جدی ندارند.

عبدالملکی اظهار داشت: واقعا تاسف بار است که دولت جمهوری اسلامی سندی این چنین ضد ارزشی را به راحتی امضا می‌کند و بدنبال اجرای آن است. آقای رئیس جمهور باید بیشتر وزاری خود را رصد کند و بیشتر به فکر جمهوری اسلامی باشد. چون ما در حکومت اسلامی مامور نشدیم که مردم را به جنهم راهنمایی کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.