ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21574
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
  • 336 بازدید
  • ارسال توسط :
سند 2030 به دنبال بی‎دین کردن فرزندان ما است

سند 2030 به دنبال بی‎دین کردن فرزندان ما است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری صبح امروز در تجمع بزرگ اقشار بسیجی تحت عنوان" شورا انقلابی- بصیرت مردمی" که در آستان امام‌زاده عبدالله گرگان برگزار شد، اظهار داشت: باید گوشمان به مقام معظم رهبری باشد چرا که مقام معظم رهبری گوشش به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری صبح امروز در تجمع بزرگ اقشار بسیجی تحت عنوان" شورا انقلابی- بصیرت مردمی" که در آستان امام‌زاده عبدالله گرگان برگزار شد، اظهار داشت: باید گوشمان به مقام معظم رهبری باشد چرا که مقام معظم رهبری گوشش به حرف‎های امام زمان(عج) است. وارثان و مستضعفین براساس روایات جهان را می‎گیرند و حکومت می‎کنند و این پیش‎بینی است که طبق روایات به ما رسیده است.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه مسئولان باید حواسشان به حرف‎ها و سخنان مقام معظم رهبری باشد، ادامه داد: پوتین رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با مقام معظم رهبری دستور داد مترجمی سخنان مقام معظم رهبری را درسخنرانی‎ها فوری ترجمه کند و اعتقاد داشت  رهبر ایران دروغ نمی‎گوید، رهبر ایران تیزبین است و صحبت‎های رهبر ایران در جهان اثر می‎گذارد.

منصوری افزود: مقام معظم رهبری فرمود هر فردی بخواهد برخلاف امینت کشور قدم بردارد سیلی خواهد خورد و در 38 سال از عمر این انقلاب شاهد این موضوع بودیم. مقام معظم رهبری برای تغییر رفتار به مسئولان اشاره کرده و چند سالی است که به مسئله نفوذ تاکید دارد و ما نیز باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروز حرف‎های برخی مسئولان خلاف قرآن و اعتقادات شده و این مهم نفوذ را در تفکرهای مسئولان نشان می‎دهد. مقام معظم رهبری دشمن‎ستیزی و استکبارستیزی را یکی از ویژگی‎های نامزد ریاست جمهوری اعلام کرده است.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه فردی که می‎خواهد رئیس جمهور شود باید ضد اشرافی‎گری باشد و درد فقرا را بفهمد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند" ما برای رای دادن باید خدا را در نظر بگیریم نه حزب و جناح".

وی افزود: فردی که نان این انقلاب را خورده امروز بر علیه شهدای مدافع حرم سخن می‎گوید، بچه‌‎‎های انقلابی به سوریه می‎روند و به شهادت می‎رسند اما فرزندان شما در اروپا و آمریکا مشغول عیش و نوش هستند.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه افرادی  که خود را به نفهمی زدید بیایید ببینید چه افرادی به سوریه می‎روند و چه افرادی ثبت‎نام می‎کنند، افزود: اگر این داعش بی‎دین دست به حرم حضرت زینب(س) بزند مرگ برای ما بهتر است اما متاسفانه در گرگان می‎بینیم که یک سری مسئولان چنین فردی را به این استان دعوت می‎کنند تا حرف استکباری‎ها را بیان کنند.

منصوری افزود: خانواده شهدا مدافع حرم دیروز در گلزار شهدا گرگان تحصن کردند و اجازه ندادند که خون فرزندانشان پایمال شود. مردم هوشیار باشید نگذارید عزت خانواده معزز شهدا که فرزندانشان از تمامیت انقلاب دفاع کردند، پایمال شود.

امام جمعه بندرترکمن به قرارداد 2030 اشاره کرد و یادآور شد: براساس آن آموزش هم‎جنس‎گرایی در کتاب 2030 در مدارس ما آموزش داده می‎شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.