ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21586
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
  • 214 بازدید
  • ارسال توسط :
حب ریاست زمینه ی فساد را فراهم می کند

حب ریاست زمینه ی فساد را فراهم می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو؛ اخیرا شاهد اظهارت دولت مردان در مورد رفع سایه ی جنگ که با پاسخ رهبر معظم انقلاب روبرو شدند ، توهین به شهدای مدافع حرم و اقدامات دولت در مورد سند 2030 بوده ایم. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو؛ اخیرا شاهد اظهارت دولت مردان در مورد رفع سایه ی جنگ که با پاسخ رهبر معظم انقلاب روبرو شدند ، توهین به شهدای مدافع حرم و اقدامات دولت در مورد سند 2030 بوده ایم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند این مردم بودند که سایه ی جنگ را دور کردند و نگذاشتند کسی چپ به این کشور نگاه کنند.

بعد از توهین یکی از اصلاح طلبان به شهدای مدافع حرم ، مردم به شدت به اظهار نظر ایشان واکنش نشان دادند و اعلام حمایت خود را از کسانی که برای دین خدا جانفشانی میکنند اعلام کردند.

 

 

سمیرا حمیدی همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو در رابطه با توهین برخی به شهدای مدافع حرم گفت: حبّ ریاست در برخی،به طوری ریشه دوانده که که به خاطر این مقام و منصب به هر جسارتی دست میزنند و اجازه ی توهین به مدافعان حرم را بخود می دهند، حتی خود را در محضر خدا حاضر نمیدانند و این حب ریاست و دوری جستن از خدا باعث می شود که خیلی از ارزشها را نادیده بگیرند.

ولایت مداری اولین ویژگی رئیس جمهور اصلح

وی پیرامون ویژگی های رئیس جمهور اصلح افزود: رئیس جمهوری اصلح است که پیش از هرچیزی ولایتمدار و پیروِ رهبری باشد؛ کسی که حبّ رهبری را در دلش جای دهد صد در صد منطقش این است که به فکر مردم باشد و به احترام رأی هایی که مردم به او دادند به نفع مردم جامعه کار انجام دهد نه بالعکس و تمام سعی خود را بکار گیرد تا بتواند جامعه را به سمت جامعه ی امام زمانی هدایت کند.

حمیدی در ادامه گفت: مردم ما خیلی آگاه تر از این هستند که به ظاهر حرف توجه کنند، اکنون شناخت مردم خیلی بیشتر شده و ملت ما نشان داده اند که در هر زمینه ای فقط قدرت مردم است که ایران را حفظ کرده و چهار درصدی ها تنها عضو کوچکی از این جامعه ی پهناور اسلامی است که قدرتی در مقابل انتخاب مردم نخواهند داشت.

همسر شهید فانوسی ادامه داد: ما همیشه حرفی میزنیم که مردم خود آن را شنیده و می بینند، طبق گفته ی رهبر معظم انقلاب این مردم ملت شریف ایران بودند که با توکل بر خدا سایه ی جنگ را کنار زدند و هیچ کس نمی تواند در این باره ادعایی داشته باشد. چرا که امروزه همین مدافعان حرم هستند که جانفشانی کرده و در همسایگی ایران و در کنار حرم حضرت زینب(س)  علاوه بر پاسداری از این بانوی بزرگوار دروازه ی ورود به ایران را بر روی دشمنان بسته اند.

 

2030 دیواری بین جامعه و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی

وی در اعتراض به سند۲۰۳۰ گفت: امضای این قرارداد باعث می شود که دیواری بسازیم بین جامعه و فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی . کسانی که این نوع قراردادها را امضا و به تایید رسانده اند میخواهند منطق و اعتقادات جوانان ما را زیر سوال ببرند. ما ارزشهایی داریم که در قرآن به آن اشاره شده و ما باید آن را به عنوان سبک زندگی اسلامی ترویج دهیم، چرا که الگو برداری بزرگان دین و شهدا از همین کتاب آسمانی بوده. این سند فقط بعد حیوانی بودن را از بچگی آموزش میدهد، در حالیکه ما باید برای جامعه ی اسلامی انسان تربیت کنیم.

وی در پایان گفت:بزرگترین خیانت به جوانان امضای همین قرارداد است که بحمدالله در این مملکت امام زمانی اجازه ی این اتفاق داده نمیشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.