ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21626
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
حجت‌الاسلام رئیسی مدافع حقوق مستضعفان است

حجت‌الاسلام رئیسی مدافع حقوق مستضعفان است

علی طاهرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: همه مردم کشور در پاسداری از خون شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بایست در انتخابات حضور گسترده داشته باشند. پدر شهیدمدافع حرم  سجاد طاهرنیا با اشاره به اتحاد بین اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اذعان داشت: وحدت جبهه نیروهای […]

علی طاهرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: همه مردم کشور در پاسداری از خون شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بایست در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

پدر شهیدمدافع حرم  سجاد طاهرنیا با اشاره به اتحاد بین اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اذعان داشت: وحدت جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در راه منافع و ارزش‌های ملی و انقلابی باعث افتخار و مایه مباهات خانواده شهدا و مردم انقلابی ایران است.

وی با دعوت از تمام آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در انتخابات ابراز داشت: ما موظف هستیم در پاسداشت خون جوانان غیور گیلان و دیگر سلحشوران ایران اسلامی با شرکت در انتخابات، حمایت خود از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به همه جهانیان اثبات کنیم.

پدر شهید سجاد طاهرنیا با اعلام حمایت قاطع خود از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اذعان داشت: رئیسی فردی اصلح و پیرو ولایت فقیه و مدافع حقوق مستضعفان است و بی‌شک چنین شخصیتی موجب عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهید سجاد طاهرنیا جوان غیور گیلانی در تاسوعای حسینی سال 94 در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حریم ولایت و مردم، در حین انجام مأموریت مستشاری در «حلب» سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

از وی دو فرزند خردسال به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.