ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21717
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۱۱
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
400 نفر طی 4سال گذشته در حرم کریمه اهل بیت(ع) حافظ قرآن شدند

400 نفر طی 4سال گذشته در حرم کریمه اهل بیت(ع) حافظ قرآن شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‎الاسلام والمسلمین «فلاحی« روز پنجشنبه 28اردیبهشت ماه در دیدار مدیران فرهنگی حرم مطهر با آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: بزرگترین محفل جزخوانی در حرم حضرت معصومه(س) ایجاد شد و پس از آن این الگو در بسیاری از نقاط کشور و جهان نیز مورد استفاده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‎الاسلام والمسلمین «فلاحی« روز پنجشنبه 28اردیبهشت ماه در دیدار مدیران فرهنگی حرم مطهر با آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: بزرگترین محفل جزخوانی در حرم حضرت معصومه(س) ایجاد شد و پس از آن این الگو در بسیاری از نقاط کشور و جهان نیز مورد استفاده قرارگرفت.

وی افزود: خوشبختانه در 4سال اخیر 35 هزار نفر در آستانه کریمه اهل بیت(ع) به قرآنی آموزی مشغول شدند و 400 نفر نیز در این مرکز به توفیق حفظ کل قرآن نایل شدند.

معاون فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(س) اظهارکرد: امسال برنامه‎های ویژه‎ای جهت استفاده مردم و زائران از برنامه‎های قرآنی آستان مقدسه در ماه رمضان تدارک دیده شده است؛ امسال برنامه جزخوانی بانوان با حضور حداقل 700 نفر اجرا خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان امسال با ایام امتحانات دانش آموزان برنامه جزخوانی نوجوانان که از شبکه 2 نیز پخش می‎شود دو ساعت پیش از افطار برگزار خواهد شد.

فلاحی اظهارکرد: برگزاری ویژه برنامه کنگره حضرت آمنه(س) و همچنین بزرگداشت حضرت خدیجه از دیگر برنامه‎های حرم مطهر در این ایام است؛ از دیگر برنامه‎های حرم مطهر می‎توان به برنامه روزه اولی‎ها اشاره کرد.

وی گفت:امسال بیش از 11 هزار و 500 افطاری سرد در صحن صاحب الزمان و 3500 غذای گرم نیز بین روزه داران توزیع خواهد شد؛ در شب میلاد امام حسن(ع) نیز میزان افطاری دو برابر هر شب خواهد بود.

وی در پایان از این مرجع تقلید دعوت کرد که در اولین روز ماه مبارک در جمع قاریان قرآن حضور یابد که با نظر مثبت این مرجع تقلید نیز مواجه شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.