ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21732
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۱۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
آنکارا: «مک گورک» خاک ترکیه را ترک کند

آنکارا: «مک گورک» خاک ترکیه را ترک کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از حریت دیلی، ترکیه فرمانده آمریکایی ائتلاف ضد داعش را به حمایت از گروه تروریستی «پ ک ک» و « ی پ گ » متهم کرده و خواستار خروج وی از خاک این کشور شد. بعد از دیدار بی نتیجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از حریت دیلی، ترکیه فرمانده آمریکایی ائتلاف ضد داعش را به حمایت از گروه تروریستی «پ ک ک» و « ی پ گ » متهم کرده و خواستار خروج وی از خاک این کشور شد.

بعد از دیدار بی نتیجه روسای جمهور آمریکا و ترکیه که در آن ترکیه خواستار توقف حمایت آمریکا از کردهای سوری شده بود، «مولود چاوش» اوغلو وزیر خارجه ترکیه گفت: مفید خواهد بود که آمریکا «مک گورک» را با دیپلماتی دیگر جایگزین کند.

این درخواست ترکیه بعد از آن صورت گرفت که تصاویری از  مک گورگ در شمال سوریه منتشر شد که عکس هایی با برخی از اعضای پ ک ک که ترکیه از طریق پلیس اینترپل آنها را تحت پیگرد قرار داده است، گرفته است.

از مک گورک به عنوان مغز متفکر طراحی همکاری نظامی آمریکا با کردهای سوری یاد می شود که توسط اوباما به عنوان فرمانده نیروهای ائتلاف ضد داعش منصوب شد و در دولت ترامپ هم در سمت خود ابقا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.