ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21734
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۱۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
عملکرد فرزند شهیدمطهری در قبال سرقت علمی آثار پدرش توسط روحانی چه خواهد بود؟

عملکرد فرزند شهیدمطهری در قبال سرقت علمی آثار پدرش توسط روحانی چه خواهد بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد خطاب به علی مطهری اعلام کرد: عملکرد حضرتعالی بعنوان فرزند شهید مطهری بزرگوار در قبال سرقتعلمی انجام شده از آثار پدرتان توسط آقای روحانی چه خواهد بود! آیا وابستگی‌های سیاسی شما را از اعتدال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد خطاب به علی مطهری اعلام کرد: عملکرد حضرتعالی بعنوان فرزند شهید مطهری بزرگوار در قبال سرقتعلمی انجام شده از آثار پدرتان توسط آقای روحانی چه خواهد بود! آیا وابستگی‌های سیاسی شما را از اعتدال دور خواهد کرد یا حق را بر مناسبات سیاسی ترجیح داده و به این موضوع اعتراض و رسیدگی خواهید کرد؟

در ابتدای این بیانیه آمده است: همانطور که مستحضرید در این ایام، اسناد و مدارکی مبنی بر اینکه قسمت‌هایی از رساله دکتری جناب آقای حسن روحانی ترجمه کامل از برخی متون مربوط به پدر بزرگوار حضرتعالی، شهید مطهری است منتشر شده است.

در ادامه آمده است: نیک به یاد داریم که عملکرد شما در مورد پرونده تحصیلی جناب آقای کردان در دولت نهم چه بود و انجمن اسلامی  دانشجویان دانشگاه شاهد نیز بعنوان تشکلی که در آن برهه بعنوان یکی از منتقدان پرونده تحصیلی وزیر کشور دولت نهم بود بصورت تمام قد از این عملکرد صحیح حضرتعالی در مجلس شورای اسلامی که برای پیگیری و به نتیجه رساندن این قضیه انجام شد، دفاع کرد و همواره این عملکرد صحیح را برگ افتخاری برای خود و همینطور حضرتعالی دانسته است.

در پایان آمده است: حال، با توجه به اینکه عملکرد حضرتعالی در آن دوره را منصفانه و قانونمدارانه دیده ایم برای ما جای سوال دارد که حال، عملکرد حضرتعالی بعنوان فرزند شهید مطهری بزرگوار در قبال سرقت علمی انجام شده از آثار پدرتان توسط آقای روحانی چه خواهد بود! آیا وابستگی‌های سیاسی شما را از اعتدال دور خواهد کرد یا حق را بر مناسبات سیاسی ترجیح داده و به این موضوع اعتراض و رسیدگی خواهید کرد؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.