ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21764
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور داعش در افغانستان ساختگی است

حضور داعش در افغانستان ساختگی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «عطا محمد نور» والی بلخ که امروز پنجشنبه ( 28 اردیبهشت) در مراسم گرامی‌داشت از چهارمین سالگرد شهادت «محمد رسول محسنی» رییس پیشین شورای ولایتی بغلان در کابل سخن می گفت، از نبود یک برنامه جامع برای نابودی گروه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «عطا محمد نور» والی بلخ که امروز پنجشنبه ( 28 اردیبهشت) در مراسم گرامی‌داشت از چهارمین سالگرد شهادت «محمد رسول محسنی» رییس پیشین شورای ولایتی بغلان در کابل سخن می گفت، از نبود یک برنامه جامع برای نابودی گروه تروریستی داعش در کشور انتقاد کرد.

والی بلخ در این مراسم با انتقاد از وضعیت موجود در افغانستان اظهار داشت: همه ما از وضعیت فعلی کشور شکایت داریم.

وی افزود: چرا فرزندان تمام دنیا حق دارند لبخند بر لب بزنند و در آسودگی زندگی کنند، ولی ما خون بدهیم و قربانی شویم و میدان جنگ‌های نیابتی باشیم؟

عطا محمد نور با تاکید بر اینکه آنچه برای ما بیش از دیگر مسائل امروز خطرناک‌تر بوده حضور داعش در افغانستان است، یادآور شد: داعش چنین تجهیزات پیشرفته‌ای را از کجا می‌آورد و از سوی چه کسانی حمایت می‌شود؟

والی بلخ در بخش دیگری از سخنانش گفت: عده‌ای دنبال تضعیف حزب جمعیت هستند اما آنچه مشخص بوده زانوی حزب جمعیت را کسی نمی‌تواند خم کند.

نور بیان داشت که اگر حکومت برنامه‌ مشخص در زمینه نابودی گروه داعش روی دست نگیرد شمال کشور به سوریه دوم مبدل خواهد شد.

وی  تصریح کرد: به یاد داشته باشید اگر دولت توجه نکند شمال افغانستان به سوریه دوم تبدیل می‌شود و جنگ براه می‌اندازند و بنام طالب و داعش مردم قربانی خواهند داد.

نور گفت: ما اگر ما خودسرانه کاری بکنیم شاید بگویند که این کار قابل قبول نیست ولی این هم قابل قبول نیست که عزیزان ما به پیش چشمان ما به خاک و خون کشیده شود.

والی بلخ حضور گروه داعش در افغانستان را ساختگی خواند و تاکید کرد: فقط پرچم‌ها از سیاه به سفید مبدل شده است و این گروه‌ از سوی قدرت‌های بزرگ تجهیز و حمایت مالی می‌شوند و دست به کشتار مردم افغانستان می‌زنند.

نور در بخش دیگری از سخنان خود از سران حزب جمعیت اسلامی خواست که با یک انسجام قوی در گفت‌وگو با دیگر نهادهای موجود در افغانستان ائتلاف بزرگ و قوی را در سراسر افغانستان ایجاد کرده و در یک صف بزرگ و مشخص در بازی‌های بزرگ سیاسی و نظامی به خوبی بدرخشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.