ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21768
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • 409 بازدید
  • ارسال توسط :
شهرک نشین صهیونیست یک جوان فلسطینی را در کرانه باختری شهید کرد

شهرک نشین صهیونیست یک جوان فلسطینی را در کرانه باختری شهید کرد

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ‘معتز حسین هلال’ 23 ساله از اهالی شهرک ‘بیتا’ در شرق نابلس بر اثر شدت جراحت و اصابت گلوله به سر وی به شهادت رسید.براساس این گزارش، امروز (پنجشنبه) یک شهرک نشین به سمت راهپیمایی مسالمت آمیز فلسطینیان با شلیک گلوله حمله کرد […]

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ‘معتز حسین هلال’ 23 ساله از اهالی شهرک ‘بیتا’ در شرق نابلس بر اثر شدت جراحت و اصابت گلوله به سر وی به شهادت رسید.
براساس این گزارش، امروز (پنجشنبه) یک شهرک نشین به سمت راهپیمایی مسالمت آمیز فلسطینیان با شلیک گلوله حمله کرد که در این حمله یک فلسطینی شهید و یک روزنامه نگار زخمی شدند.
طبق این گزارش، این راهپیمایی مردمی به دعوت کمیته هماهنگی گروه های فلسطینی و کمیته حمایت از اسرای فلسطینی در حمایت از اسرای فلسطینی که اعتصاب غذای آنها وارد سی و دومین روز خود شده است، برگزار شده بود.
بیش از 1500 اسیر فلسطینی روز (دوشنبه) وارد بیست و ششمین روز اعتصاب غذای نامحدود خود شده اند.
اسیران فلسطینی در اعتراض به شرایط ناگوار زندان‌ها و همچنین مطالبات انسانی خود اعتصاب غذا کرده‌اند.
بنابر اعلام آمارهای رسمی فلسطین، حدود6 هزار و 500 فلسطینی از جمله 57 زن و 300 کودک کم سن و سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می برند.
مقام‌های فلسطینی می‌گویند که رژیم صهیونیستی بیش از 850 هزار فلسطینی را در طول پنج سال گذشته بازداشت کرده است.
اعتصاب غذای اسیران فلسطینی با حمایت‌ گسترده داخلی و بین‌المللی روبه رو شده و این حمایت در داخل و خارج از فلسطین ادامه دارد.
خاورم**9366**1144
مترجم:صغری رحیمی* انتشار دهنده: علیرضا جباری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.