ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21772
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
  • 284 بازدید
  • ارسال توسط :
هماهنگی بالای سوریه و عراق علیه تروریسم/ پیروزی‌های دو کشور مکمل یکدیگر است

هماهنگی بالای سوریه و عراق علیه تروریسم/ پیروزی‌های دو کشور مکمل یکدیگر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرلشکر اسامه خضور در گفت وگو با خبرگزاری اسپونتیک روسیه از وجود هماهنگی مشترک در بالاتری سطوح با طرف عراقی در جنگ علیه تروریسم خبر داد. وی گفت: "طبیعی است که هماهنگی و همکاری مشترک بین دو دولت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرلشکر اسامه خضور در گفت وگو با خبرگزاری اسپونتیک روسیه از وجود هماهنگی مشترک در بالاتری سطوح با طرف عراقی در جنگ علیه تروریسم خبر داد.

وی گفت: "طبیعی است که هماهنگی و همکاری مشترک بین دو دولت و دو ارتش در نبرد علیه تروریسم وجود داشته باشد؛ بویژه وقتی که این تروریسم از مرزها عبور می کند".

سرلشکر خضور افزود: "در نتیجه، هرگونه پیروزی ارتش عراق در نبرد علیه تروریسم، به طور مستقیم به نفع ارتش سوریه است و بالعکس.

وی گفت: ما در تماس همیشگی و هماهنگی مستمر در بالاترین سطوح با برادران خود در عراق هستیم که به همراه آنها در حال نبردی سرنوشت ساز علیه تروریسم جهانی هستیم.

سرلشکر خضور گفت: این هماهنگی و همکاری روز به روز افزایش می یابد و فکر می کنیم که این همکاری ادامه یافته و در آینده در راستای منافع دو ملت و دو ارتش برادر تقویت خواهد شد.

سرلشکر خضور افزود: نمی توان باور کرد که آمریکا شریکی واقعی در مبارزه با تروریسم است.

وی تصریح کرد: آمریکا فقط می خواهد در تروریسم سرمایه گذاری کند و صرفا اقدامات تروریستی داعش و سایر گروههای تروریستی را مدیریت کرده و آنها را برای تحقق منافع و اهداف ژنو پلتیک خود بکار بگیرد.

مدیر اداره سیاسی وزارت دفاع سوریه گفت: کسی نمی تواند باور کند آمریکایی که دو گروه تروریستی القاعده و داعش را بوجود آورد، شریکی جدی در مبارزه با تروریسم باشد یا ائتلافی بین المللی را برای مبارزه با داعش رهبری کند.

وی تصریح کرد: نتایج کار این ائتلاف در بیش از دو سال فعالیت آن نیز تناسبی با حجم آن ندارد. علاوه بر این، عملکرد این ائتلاف نیز به کاهش مناطق تحت کنترل گروه داعش در سوریه منجر نشده است.

سرلشکر خضور گفت: این ائتلاف را که آمریکا در اواخر سال 2014 میلادی به ادعای مبارزه با تروریسم در سوریه تشکیل داد، در وهله اول غیرقانونی است زیرا بدون هماهنگی با دولت سوریه تشکیل شد.

وی با اشاره به کشتارهای متعدد ائتلاف در مناطق مختلف سوریه و قربانی شدن صدها غیرنظامی بی گناه در نتیجه این کشتارها افزود: ائتلاف ساختار زیربنایی و تاسیسات حیاتی سوریه را منهدم و بارها محموله های بزرگ سلاح و مهمات برای حمایت از گروه تروریستی داعش از طریق هوایی ارسال کرده است.

وی در عین حال فعالیت ارتش روسیه در سوریه را قانونی و بنا به درخواست دولت سوریه و موثر توصیف کرد و افزود: امروز روشن شده است که تروریسم ساخته و پرداخته غرب و در صدر آن آمریکا است و کشورهای توطئه گر علیه سوریه و منطقه از سازمان‌های تروریستی به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف و منافع خود استفاده می کنند.

مدیر اداره سیاسی وزارت دفاع سوریه گفت: سوریه هیچ گونه سلاح شیمیایی ندارد و عملا همه انبار سلاح های شیمیایی خود را از بین برده است.

وی درعین حال به استفاده گروه‌های مسلح در سوریه از سلاح شیمیایی علیه نیروهای سوریه و غیرنظامیان در این کشور سخن گفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.