ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21887
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۰۷
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
یادمان اسطوره های آسمان ایران در استان مرکزی در حال پیگیری وساخت است

یادمان اسطوره های آسمان ایران در استان مرکزی در حال پیگیری وساخت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا مرکزی ؛  حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند ضمن گرامیداشت شهدای خلبان هشت سال دفاع مقدس گفت: احداث این المان‌ها نوعی یادآوری است تا از رشادت جوانانمان غفلت نکنیم. مدیر کل  بنیاد مرکزی اظهار کرد: باید به خاطر داشته باشیم که از چه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا مرکزی ؛  حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند ضمن گرامیداشت شهدای خلبان هشت سال دفاع مقدس گفت: احداث این المان‌ها نوعی یادآوری است تا از رشادت جوانانمان غفلت نکنیم.

مدیر کل  بنیاد مرکزی اظهار کرد: باید به خاطر داشته باشیم که از چه مراحل سختی گذشتیم و چه سرمایه‌های گران‌بهایی را برای پیمودن این راه نثار کردیم.

وی تصریح کرد: همه شهدا در راه خدا و برای اعتلای وطن از جان عزیز خود مایه گذاشتند و بر مدیران و مسؤولان لازم و واجب است که به هر نحو و کیفیتی یادآور نام شهدا باشند.

هنرمند افزود: از افتخارات استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس این است که 75 شهید نیروی هوایی تقدیم انقلاب کردیم که از این تعداد 15 شهید خلبان می باشند .

نماینده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: احداث این المان قدم کوچکی است که برای گرامی‌داشت یاد و نام شهدای نیروی هوایی استان مرکزی که در ورودی اراک قرار داده می‌شود.

سرهنگ امجدی ابراز داشت: امروز مرزهای جغرافیایی دیگر معنا ندارد و فرزندان انقلاب فرسنگ‌ها دورتر از وطن به حفاظت و پاسداری از حریم حرم آل‌الله مشغول هستند.

وی تصریح کرد: هدف از ساخت المان برجسته کردن نقش نیروی هوایی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برای نسل حاضر و آینده است و به یاری خداوند توانستیم در سراسر کشور 15 یادمان برای خلبانان شهید در شهرهای مختلف نصب کنیم که همچنان ادامه دارد .

سرهنگ امجدی ضمن تاکید در ساخت المان شهدای خلبان خاطراتی از همرزمان شهیدش گفت .

رئیس بنیاد شهید اراک گفت :در هر پست و مقامی که هستیم شهدا، چراغ راه ما هستند و باید کاری کنیم تا شرمنده آن عزیزان نباشیم.

انصاریفر تاکید کرد : باید نسل حاضر و نسل‌های بعد این واقعیت‌ها را بدانند که سربازان فداکار این کشور اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت، پایمردی و نثار جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک پر افتخار میهن اسلامی لگدکوب دشمن شود.

وی در پایان گفت : گرامی می داریم تمام کسانی که برای حفظ کیان و تمامیت ارضی میهن عزیزمان ایران، در اوج گمنامی و سلحشوری، بی‌هیج ادعایی رفتند تا پروانه‌وار شمع وجود خویش را در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی نثار کنند .

ضمناعباسی شهردار و تاج آباد رئیس شورای اسلامی کلان شهر اراک آمادگی خود را جهت ساخت المان اعلام کردند .

گفتنی است جلسه ساخت المان شهدای خلبان استان مرکزی صبح روز سه شنبه 26 اردیبهشت 96 با حضور مدیر کل بنیاد مرکزی ، شهردار اراک، مدیر کل ایثارگران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،نماینده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،رئیس بنیاد شهید اراک، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد مرکزی ، اعضای شورای شهر در دفتر شهردار برگزار گردید .

مصوبات جلسه :1- مقرر شد المان شهدای نیروی هوایی 15 شهید استان مرکزی ساخته شود.2- مقرر شد مکان مورد نظر جهت نصب المان توسط شهرداری (کمیته مربوطه)  اختصاص یابد3- ساخت سکو و تصاویر شهداء با همکاری شهرداری و شورای شهر و بنیاد شهید انجام شود .4- ساخت ماکت هواپیما توسط نیروی هوایی به شکل هواپیمای اف 5 به طول 20 متر به وزن 10 تن با هزینه بالغ بر 140 میلیون ریال ساخته شود .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.