ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21893
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۳۶
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

مسابقه فرهنگی «روح الله» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جلال حسینی گفت: «روح الله» عنوان مسابقه‌ای ویژه رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد است که از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و نیمه خرداد ماه سال جاری در حرم مطهر رضوی اجرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌جلال حسینی گفت: «روح الله» عنوان مسابقه‌ای ویژه رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد است که از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و نیمه خرداد ماه سال جاری در حرم مطهر رضوی اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ این مسابقه فرهنگی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir و ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.
حسینی با اشاره به این مطلب که آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 16تیرماه است، افزود: قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح و کامل و به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن هم از طریق سامانۀ پیامکی به اطلاع برندگان می‌رسد.
وی با بیان اینکه سوالات این مسابقه فرهنگی از متن کتاب «روح الله» طراحی شده است، ابراز کرد: همزمان با ایام بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) مسابقه فرهنگی کتابخوانی «روح الله» در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
 برای شرکت در مسابقه از طریق پیامک، کافی است شماره‌ گزینه‌های صحیح سوال‌ها را به صورت یک عدد 5 رقمی از چپ به راست، پس از ذکر نام مسابقه، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شهر به سامانه 3000802222 پیامک کنید.
یادآور می‌شود، این مسابقات فرهنگی از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی به صورت هفتگی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.