ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21896
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۸
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
ناتو: خیلی زود درباره مشارکت در عراق و سوریه تصمیم می‌گیریم

ناتو: خیلی زود درباره مشارکت در عراق و سوریه تصمیم می‌گیریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ناتو از ائتلاف بین‌المللی در راستای مبارزه با داعش حمایت کرده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: ناتو از طریق تحویل هواپیماهای جاسوسی و آموزش نیروهای عراقی به ائتلاف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ناتو از ائتلاف بین‌المللی در راستای مبارزه با داعش حمایت کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ناتو از طریق تحویل هواپیماهای جاسوسی و آموزش نیروهای عراقی به ائتلاف کمک می‌کند.

استولتنبرگ افزود: مساله این است که آیا ناتو می‌تواند بیش از این کمک کند و همچنین آیا نیاز به پیوستن ناتو به ائتلاف بین‌المللی وجود دارد؟ و آیا عضو رسمی می‌شود؟ در حال حاضر بررسی این پرونده در جریان است و پیش‌بینی می‌کنیم که در زمان خیلی نزدیک تصمیم خواهد گرفت.

وی همچنین تصریح کرد که حامیان این طرح تاکید می‌کنند که این مساله حمایت سیاسی قوی‌تری را فراهم خواهد کرد و امکان دارد هماهنگی با هم‌پیمانانش افزایش یابد؛ هم‌پیمانانی که عملا اعضای ناتو هستند.

جوزف دانفورد پیشتر اعلام کرده بود: به ناتو پیشنهاد می‌کنم نقش بیشتری در عراق و سوریه داشته باشد.

پیشتر واشنگتن اعلام کرده بود، ائتلاف بین‌المللی که حدود ۲۰ کشور برای مبارزه با داعش را شامل می‌شود، پس از تسلط داعش بر نقاط گسترده در شمال عراق تشکیل شد و نیروهای هوایی وابسته به آمریکا و کشورهای هم‌پیمانش شروع به هدف قرار دادن پایگاه‌های داعش کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.