ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21941
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز برای انتخابات

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز برای انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز به مناسبت برگزاری انتخابات باشکوه بیست و نهم اردیبهشت‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: سلام و درود بر ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی، ملتی که بار دیگر اثبات کرد که به جمهوری اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز به مناسبت برگزاری انتخابات باشکوه بیست و نهم اردیبهشت‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سلام و درود بر ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی، ملتی که بار دیگر اثبات کرد که به جمهوری اسلامی اعتماد دارد و با مشارکت گسترده خود، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبرین زد.

درود بر شما مردم شریف و فهیم ایران اسلامی؛ خصوصاً مردم شهیدپرور البرز درود بر غیرت و شرفتان که‌برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زدید.

دیروز شما امت انقلابی معنی واقعی مردم‌سالاری را به رخ مدعیان دروغین دموکراسی کشاندید و به دنیا نشان دادید مردم‌سالاری دینی یعنی آنچه در روز جمعه بیست و نهم  اردیبهشت در ایران رخ داد، خدا خیرتان دهد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز ضمن تبریک این حماسه حضور به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران، به نامزد منتخب مردم نیز تبریک گفته و اعلام می‌دارد، بسیج دانشجویی همچنان بر طبل مطالبه گری خود خواهد کوبید و از شما به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی می‌خواهد بر مبنای سوگندی که یاد خواهید کرد، پاسدار قانون اساسی، خون شهیدان و دستاوردهای ملت عزیز باشید و همواره مردم را ولی‌نعمت خود دانسته و در تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نورزید و با مقاومت خود در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، چشم طمع آنان به ایران عزیز را فروبندید.

درنهایت ما دانشجویان بسیجی بار دیگر با امام عزیز و شهدای والامقام و رهبر فرزانه انقلاب، عهد می‌بندیم ذره‌ای از آرمان‌های خود که همواره آرمان‌های نظام و انقلاب بوده است، کوتاه نیامده و همچنان برای ما، میزان؛ انقلابی گری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.