ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 21953
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
800 زن و کودک تُرک زیر سلطه داعش!

800 زن و کودک تُرک زیر سلطه داعش!

العالم – سوریه یک زن تُرک که همسرش را حدود دو سال پیش بعد از پیوستن به تروریست‌های داعش از دست داده است در گفت و گو با روزنامه “دوفار” ترکیه گفت: حدود 200 زن تُرک همسر خود را در درگیری های سوریه از دست داده اند و حدود 600 کودک تُرک 2 تا 12 […]

العالم – سوریه
یک زن تُرک که همسرش را حدود دو سال پیش بعد از پیوستن به تروریست‌های داعش از دست داده است در گفت و گو با روزنامه “دوفار” ترکیه گفت: حدود 200 زن تُرک همسر خود را در درگیری های سوریه از دست داده اند و حدود 600 کودک تُرک 2 تا 12 ساله نیز در مناطق تحت سیطره تروریست های داعش در سوریه به سر می برند.

وی تصریح کرد که این زنان تُرک هر روز با پوشش و روبند سیاه برای آموزش و فراگیری زبان عربی و نیز یادگیری قرآن به یک مرکز آموزشی در منطقه زندگی خود مراجعه می‌کنند.
روسیه الیوم در گزارشی نوشت: نسرین عبدالله سخنگوی یگان های دفاعی مردم کُرد سوریه نیز در این خصوص تاکید کرد که این کودکان از 5 سالگی تحت آموزش های نظامی و دینی قرار می گیرند و آموزش های نظامی آنها دربرگیرنده آموزش سربریدن، شیوه های اعدام و استفاده از سلاح است.
وی خاطرنشان کرد که اطلاعات دقیقی درباره شمار کودکان ترک تحت سلطه تروریست ها در اختیار ندارد اما آموزش های نظامی که به کودکان شیعه و ایزدی در سوریه داده می شود، تنها به کودکان مهاجر اختصاص ندارد.
213

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.