ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22114
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
مزایای بسته‌های تشویقی بنیاد شهید برای کارآفرینان تبیین شود

مزایای بسته‌های تشویقی بنیاد شهید برای کارآفرینان تبیین شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با محسن رضایی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین با هدف ایجاد شغل برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران جویای کار دیدار کرد.  […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با محسن رضایی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین با هدف ایجاد شغل برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران جویای کار دیدار کرد. 

در این دیدار مسائل و مشکلات بیکاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران مطرح و راهکارهای مختلف برای اشتغالزایی این قشر معظم جامعه بحث و بررسی شد. 

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین در این دیدار اظهار داشت: هر آنچه امروز داریم به پاس ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است. 

محسن رضایی با اشاره به اینکه احترام به جامعه ایثارگران در تمام کشورها حتی آن‌هایی که با دین اسلام آشنا نیستند، مرسوم است، افزود: این مهم در جمهوری اسلامی باید بیشتر باشد زیرا واژه شهید نزد مسلمانان از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

وی با اشاره به مقام شهدا عنوان کرد: آن‌ها از جان خود که بزرگ‌ترین ثروت آن‌ها محسوب می‌شود، گذشتند تا بتوانند آرمان‌های انقلاب را در جامعه پیاده کنند. 

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین با بیان اینکه اقتدار و آسایش کشور را مدیون جامعه ایثارگران می‌دانیم، بیان کرد: آماده هستیم به این قشر معظم جامعه هر خدمتی که از دست‌ ما برمی‌آید، انجام دهیم. 

رضایی با اشاره به برخی مشکلات مطرح کرد: ایثارگران جویای کار باید هنگام ورود به واحدهای تولیدی، با فرهنگ اشتغال و کار و تلاش آشنا و مهارت‌های لازم را داشته باشند تا در فعالیت‌های خود موفقیت کسب کنند. 

این مسئول با اشاره به بسته‌های تشویقی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مزایای این بسته‌ها باید برای کارآفرینان اطلاع‌رسانی و تبیین شود تا آن‌ها در جذب نیروها از بیکاران جویای کار جامعه ایثارگران بیشتر استفاده کنند. 

در ادامه دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه رفع مشکلات بیکاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: مسؤولان مربوطه این نهاد از هر راهکاری بهره می‌گیرند تا بتوانند اشتغال این قشر معظم جامعه را فراهم کنند. 

غلامرضا حقایق‌پور افزود: ظرفیت‌های مختلفی در شهرک‌های صنعتی است که با شناسایی و استفاده از آن‌ها می‌توانیم بسترهای خوبی را برای اشتغال‌زایی فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار فراهم کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.