ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 22120
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
روحانیون مردم را از آسیب‌های اجتماعی آگاه کنند

روحانیون مردم را از آسیب‌های اجتماعی آگاه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد داداش زاده ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ و وقف که در محل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغ امری ذاتی است که بر عهده جامعه روحانیون و طلاب است و باید بیش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد داداش زاده ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ و وقف که در محل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغ امری ذاتی است که بر عهده جامعه روحانیون و طلاب است و باید بیش از پیش این مهم را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: باید موضوع مدافعین حرم و بازسازی عتبات عالیات را بیش از پیش در متن تبلیغات دینی و اسلامی خود قرار دهیم چرا که از اساس‌های دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و می‌توان با این اقدامات به استمرار نظام جمهوری اسلامی کمک به سزایی کرد.

داداش زاده خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی بسیاری شامل حال آحاد مختلف مردم در ایران اسلامی است و روحانیون باید با این موضوعات برخورد کنند چرا که در صف نخست خدمت به مردم، دین اسلام و در نهایت خداوند متعال قرار دارند و عده‌ای هستند که از امکانات موجود به‌درستی استفاده نمی‌کنند بنابراین آگاه‌سازی چنین افرادی وظیفه ماست.

وی بیان کرد: ماه رمضان یکی از ایام مناسب برای انجام تبلیغات دینی و بسط دادن موضوع وقف است و باید در نهایت خروجی مناسبی داشته باشیم به گونه‌ای که بتوانیم مردم را به سمت وقف کردن و دستگیری از مدافعان حرم و باز سازندگان عتبات عالیات سوق دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: وقف اقدامی جاودانه است و اجر و پاداش اخروی و دنیوی را در پی دارد که مهم‌ترین پاداش را در قیامت می‌توان از خداوند متعال دریافت کرد و نیت در امر وقف بسیار مهم است به طوری که نیت باید رنگ الهی داشته باشد.

وی تاکید کرد: آذربایجان غربی باید از استان‌هایی باشد که بتواند خود را به عنوان مدافعان حرم معرفی کند و موقوفات بسیاری را به حوزه‌های علمیه اختصاص دهیم تا برادران و خواهران در آینده به خوبی بتوانند در این سنگرها آموزش ببینند تا بتوان دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را برقرار دید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.