ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22194
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۵۹
  • 418 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادسازی 97 درصد از شهر موصل توسط نیروهای عراقی

آزادسازی 97 درصد از شهر موصل توسط نیروهای عراقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  خبرگزاری "اسپوتنیک" نوشت: "حسام العبار" عضو شورای استان نینوی گفت: نیروهای عراقی توانستند 97% از قسمت شرقی شهر موصل را آزادسازی کنند و هم اکنون 450 داعشی در محاصره آنان هستند، که اغلب آنان غیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  خبرگزاری "اسپوتنیک" نوشت: "حسام العبار" عضو شورای استان نینوی گفت: نیروهای عراقی توانستند 97% از قسمت شرقی شهر موصل را آزادسازی کنند و هم اکنون 450 داعشی در محاصره آنان هستند، که اغلب آنان غیر عراقی و خارجی هستند.

العبار در ادامه افزود: نیروهای فدرال و ویژه در حال پیشروی برای آزاد سازی محله های "الشفاء"، "الزنجبیل" و "الصحه" هستند و بعد از اتمام عملیات آزاد سازی آنها، همه نیروها متحد شده تا به طرف شهر قدیم از همه جهات یورش ببرند.

وی همچنین تصریح کرد: نیروهای امنیتی با همه تشکیلات خود، برای آزاد سازی شهر قدیمی موصل که مقر تجمع تروریست ها می باشد، پیش روی خواهند کرد. هم اکنون تنها 3 محله از شهر موصل در اشغال داعش می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.