ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22226
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۰
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
5 عنوان برنامه محوری به مناسبت سوم خرداد در همدان برگزار می‌شود

5 عنوان برنامه محوری به مناسبت سوم خرداد در همدان برگزار می‌شود

مجید صفدریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: همزمان با فراررسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت برنامه "میهمانی لاله‌ها" در گلزار شهدای همدان برگزار می‌شود.  وی افزود: به دلیل همزمانی سالروز درگذشت سید آزادگان، حجت الاسلام ابوترابی با مناسبت سوم خردادماه علاوه بر عطرافشانی مزار شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، مزار […]

مجید صفدریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: همزمان با فراررسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت برنامه "میهمانی لاله‌ها" در گلزار شهدای همدان برگزار می‌شود.

 وی افزود: به دلیل همزمانی سالروز درگذشت سید آزادگان، حجت الاسلام ابوترابی با مناسبت سوم خردادماه علاوه بر عطرافشانی مزار شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، مزار آزادگان شهید و متوفی نیزعطرافشانی می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امورایثاگران شهرستان همدان بیان کرد: دیدارمسئولان بیناد شهید و امور ایثاگران همدان و فرماندهان نیروهای مسلح استان با مادر گرامی شهید "علی اصغر الله قلی‌زاده"، جانباز 70 درصد "ابراهیم محمود آبادی"، آزاده سرافراز "اصغر عرب زاده" و رزمنده گرامی "امیر سرتیپ جوادیگ که در زمان فتح خرمشهر فرماندهی تیپ شهید قهرمان همدان را بر عهده داشتند از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی گفت: ضمن عیادت  و دیدار با والدین شهدا و ایثارگران بستری در منزل و بیمارستان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 40 نفر از بانوان ایثارگر همدان نیز به ارتفاعات الوند صعود می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.