ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22270
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۴
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
192 برنامه شاخص به مناسب سوم خرداد در گلستان اجرا می‎شود

192 برنامه شاخص به مناسب سوم خرداد در گلستان اجرا می‎شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، عباس حسین‎نیا ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از گرامیداشت سوم خرداد و برنامه‎های دفاع مقدس ارائه الگویی از یک کار جمعی و 100 درصد داخلی به نسل جوان است. وی با بیان اینکه رزمندگان ما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، عباس حسین‎نیا ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از گرامیداشت سوم خرداد و برنامه‎های دفاع مقدس ارائه الگویی از یک کار جمعی و 100 درصد داخلی به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما کاری که نشدنی بود انجام دادند، افزود: باید رفتارهای زمان جنگ را مستند کنیم و در اختیار نخبگان قرار دهیم و نخبگان با توجه به ذائقه روز مردم محصول ایجاد کنند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان به برنامه‎های سوم خرداد ماه اشاره کرد و گفت: از روز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه، برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد آغاز شده و برنامه‌های متنوعی با همراهی شورای حفظ و آثار و ارزش‎های استان گلستان در این راستا برگزار می‎شود.

وی یادآور شد: شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، آذین‌بندی و تزئین ادارات و معابر عمومی و نصب بنر در سر درب دستگاه‎های اجرایی را به مناسبت سوم خرداد داریم.

مدیر‌کل حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه بیش از 2 هزار برنامه در لیست برنامه‎های سوم خرداد وجود دارد، افزود: 192 برنامه شاخص را در استان گلستان در نظر گرفتیم که برگزاری نمایشگاه‎های مختلف، جشنواره‎ها، همایش‎های مختلف تحت عنوان اسوه‎های پایداری، مسابقات ورزشی، یادواره‎ شهدا، افتتاح پروژه‎های عمرانی در این راستا در نظر گرفته شده است.

حسنی‎نیا با بیان اینکه تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا در همه دستگاه‎های اجرایی به مناسب سوم خرداد‌ماه دیده شده، افزود: در تیپ یک نینوا گلستان صبحگاه نیروهای مشترک را به مناسبت سوم خرداد ماه خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: به مناسب سوم خرداد ماه 10 کتاب "برادرم‎ را ندیدی، خاطرات غلام‎رضا اصغری، جوانیم برای ابوموسی، خورشید مهر خاطرات سردار شهید عباس مهری، ارتباط شرط پیروزی، خاطرات یکی از رزمندگان دفاع مقدس، باران یاران، خاطرات رزمنده محمد تقی رجایی، صلابت رحمانی از خاطرات شهید رحمانی،  امیر آسمان، در خصوص سرلشکر خلبان شهید امیر مرادقلی، گوهران سرزمین من، مجموعه عکس‎های داود عامری، در بند آزادی خاطرات آزاده محمد جواد یازرلو و تپش‎های ماندگار" در استان گلستان رونمایی خواهیم کرد.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان افزود: جنگ شادمانه، عصر شعر، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، پیاده‎روی و کوهنوردی، مسابقات هنری، نمایش فلیم، روایت‎گری در دستگاه‎های اجرایی، اجرای تئاتر از دیگر برنامه‎های گرامیداشت سوم خرداد ماه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.