ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22287
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
  • 289 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانده الحشد الشعبی: اجلاس ریاض، مضحک و طنز آمیز بود

فرمانده الحشد الشعبی: اجلاس ریاض، مضحک و طنز آمیز بود

‘ابوکاظم المیاحی’ که گردخاک جنگ با داعش بر سر و رویش نشسته است، امروز (دوشنبه) در گفت وگو با ایرنا، نمایشنامه جنگ با داعش و تروریسم را در نشست ریاض به باد استهزاء گرفت و تاکید کرد که اجلاس ادعایی مبارز با تروریسم در ریاض مضحک و طنزآور بود، زیرا این اجلاس دستاوردی جزء باج […]

‘ابوکاظم المیاحی’ که گردخاک جنگ با داعش بر سر و رویش نشسته است، امروز (دوشنبه) در گفت وگو با ایرنا، نمایشنامه جنگ با داعش و تروریسم را در نشست ریاض به باد استهزاء گرفت و تاکید کرد که اجلاس ادعایی مبارز با تروریسم در ریاض مضحک و طنزآور بود، زیرا این اجلاس دستاوردی جزء باج گیری 400 میلیارد دلاری آمریکا از رژیم عربستان سعودی به دنبال نداشته است.
وی اضافه کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی باید بدانند که این گونه خیمه شب بازی ها نمی تواند ملت ها و نیروهای مقاوم در منطقه را فریب دهد.
المیاحی خاطر نشان کرد: تمامی توطئه ها و نقشه های دشمنان در منطقه رو شده است و همه می دانند که اولویت آمریکا در منطقه حمایت و خدمتگزاری به رژیم غاصب اسراییل است.
فرمانده لشکر 17 الحشد الشعبی در محور عملیات القیروان افزود: اجلاس ریاض هم در این راستا، طراحی و اجرا شد و اگر آمریکا تصور می کند با این خیمه شب بازی ها، می تواند ملت های منطقه را فریب دهد، سخت در اشتباه است؛ تنها فریب خورده این بازی، خود آمریکایی ها هستند.
کارشناسان در عراق معتقدند که آمریکا در قبال یک مشت حرف و توصیه های بی ارزش ، 400 میلیارد دلار جیب رژیم آل سعود را خالی کرد تا این رژیم که اصولا در سه سال اخیر با کسری های میلیاردی در بودجه مواجه است و مجبور به ریاضت اقتصادی شده، بیش از پیش به ورطه ورشکستگی مالی نزدیک شود.
خاورم *4*353*1770*1275
انتشار دهنده: مجید جعفری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.