ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22304
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش ملی« مردی از دیار آفتاب» در استان گیلان برگزار می شود

همایش ملی« مردی از دیار آفتاب» در استان گیلان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  گیلان فیروز فاضلی اظهار کرد:همایش ملی با عنوان «مردی از دیار آفتاب» به منظور بزرگداشت شهید «آیت الله محمد مهدی ربانی املشی» در استان گیلان برگزار می شود. وی با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  گیلان فیروز فاضلی اظهار کرد:همایش ملی با عنوان «مردی از دیار آفتاب» به منظور بزرگداشت شهید «آیت الله محمد مهدی ربانی املشی» در استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش ساعت ١٠ الی ١٣ روز چهارشنبه سوم خردادماه ٩٦ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود، افزود: آیت‌الله  فقیه از علمای برجسته حوزه علمیه قم و آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در این همایش «مردی از دیار آفتاب» سخنرانی می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حضور برخی از مسئولان کشور و جمعی از یاران و شاگردان آن شهید والامقام از جمله آیت‌الله موحدی کرمانی و حجت الاسلام دکتر رضوی در این مراسم، گفت:  آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی و عبدالرضا هاشم‌زایی نیز با حضور در این مراسم، به ذکر خاطراتی از آیت‌الله شهید ربانی‌املشی می پردازنند.

وی افتتاح نمایشگاه عکس ویژه «آیت‌الله شهید ربانی‌املشی» شامل ٣٠ قطعه عکس از زندگی و مبارزات، ٣٠ قطعه عکس از دست‌خط اسناد و آثار این شهید بزرگوار و رونمایی از فیلم مستند «مردی از دیار آفتاب» مربوط به زندگی، مبارزات و شهادت وی از دیگر بخش‌های این همایش ملی است.

گفتنی است همایش ملی «مردی از دیار آفتاب» با مسئولیت اجرایی موسسه فرهنگی هنری صبح قلم گیل، حمایت و همکاری ادارات‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی گیلان و با مشارکت استانداری، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری و صدا و سیمای استان و شهرداری رشت برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.