ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22306
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
دانشجویان نعمت استعداد را قدر بدانند

دانشجویان نعمت استعداد را قدر بدانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی در سیزدهمین آیین تجلیل از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز، که امروز (دوشنبه، یکم خردادماه) در ا این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: من در این برنامه سه تبریک می‌گویم؛ اول به دانشجویانی که این موفقیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی در سیزدهمین آیین تجلیل از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز، که امروز (دوشنبه، یکم خردادماه) در ا این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: من در این برنامه سه تبریک می‌گویم؛ اول به دانشجویانی که این موفقیت را کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: تبریک دوم به اساتید این دانشجویان و تبریک سوم به والدین آن‌ها است؛ چراکه هیچ شادی برای آن‌ها ارزشمندتر از این نیست که ببینند محصول عمرشان به ثمر رسیده است. رابطه فرزندان و والدین گاهی این‌طور بود که فرزندان کارهای پدر و مادرشان را انجام می‌دادند، اما اکنون برعکس شده و پدر و مادر در خدمت فرزندان هستند که هر دوی این حالت‌ها خوب است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ادامه داد: به‌عنوان یک پدر به این دانشجویان استعدادهای درخشان توصیه می‌کنم که بدانند این یک نعمت الهی است و نعمت‌های الهی بر اساس آموزه‌های دینی می‌تواند از بین برود یا بماند و بارور شود.

شفیعی عنوان کرد: قدر این نعمت را بدانید و از آن استفاده کنید؛ همان‌گونه که حضرت علی(ع) می‌فرماید “گمان نکنید موجود کوچکی هستید، بدانید خداوند دنیایی را در شما جای داده است”، پس هر آنچه می‌توانید بیاموزید و بیاندیشید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.