ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22360
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۴۶
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
تدابیر شدید کویت برای مبارزه با پول شویی از بیم کمک به تروریستها

تدابیر شدید کویت برای مبارزه با پول شویی از بیم کمک به تروریستها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزسه شنبه ایرنا بانک مرکزی کویت جهت جلوگیری از هرگونه پول شویی و ارسال کمک های مالی برای گروه داعش به شدت برحواله های پولی اتباع خارجی مقیم کویت نظارت می کند و مبالغ حواله شده پس از 4 روز توقف و ارزیابی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزسه شنبه ایرنا بانک مرکزی کویت جهت جلوگیری از هرگونه پول شویی و ارسال کمک های مالی برای گروه داعش به شدت برحواله های پولی اتباع خارجی مقیم کویت نظارت می کند و مبالغ حواله شده پس از 4 روز توقف و ارزیابی به دست فرد مورد نظر در کشور مقصد می رسد.
این تدابیر دولت کویت موجب بروز مشکلات گسترده ای برای فعالیت صرافان در این کشور شده است اما بانک مرکزی به تدابیر گسترده خود ادامه می دهد و بر حواله های پول نظارت دقیقی صورت می گیرد و مشخصات فرد ارسال کننده اخذ می شود.
دولت کویت همچنین ضمن ابراز نگرانی نسبت به فعالیت تروریست ها درسطح منطقه خواستار توقف پول شویی و توقف منابع مالی کمک به آنها شده است.
طلال الصایغ رییس کمیته ملی مبارزه با پول شویی و تروریسم در کویت طی اظهاراتی در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز نگرانی از چرخش مالی گسترده و دستیابی داعش به منابع پولی در منطقه گفت: منطقه امروزه در شرایط حساسی به سر می برد که نیازمند همکاری و تعامل مستقیم با هدف مقابله با گروه های تروریستی می باشد چرا که این گروه ها متاسفانه از سامانه ها و سیستم های پیشرفته جهت برطرف کردن نیازهای مالی خود و جابه جا کردن پول استفاده می نمایند.
وی افزود : حمایت های مالی از پول شویی تروریست ها طی سال 2016 ادامه یافته است و باید تدابیر لازم برای مقابله با این موضوع اتخاذ شود.
خاورم*320 ** 1064 انتشار دهنده : فرشاد محسن زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.