ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22406
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۹
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام رئیس بنیادشهید به مناسبت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی

پیام رئیس بنیادشهید به مناسبت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است: بسمه تعالی «روز فتح خرمشهر – که در واقع نقطه‌ی اوج عملیات «بیت‌المقدس» در اردیبهشت و خرداد سال ۶۱ است – برای همه‌ی ما و برای تاریخ ما و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«روز فتح خرمشهر – که در واقع نقطه‌ی اوج عملیات «بیت‌المقدس» در اردیبهشت و خرداد سال ۶۱ است – برای همه‌ی ما و برای تاریخ ما و آینده‌ی ما یک نمونه‌ی درس‌آموز و عبرت‌آموز است».
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)
فصل درخشانی از حماسه آفرینی و ایستادگی مردم غیور ایران در آزاد سازی خرمشهر رقم زده شد که باعث گردید توطئه های دشمنان و اقدامات شیطانی آنان با تمامی امکانات در برابر عظمت ایمان، اراده و همبستگی سربازان حق و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شود.
مقاومت مردم خرمشهر سرمشقی برای همه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود و فتح الفتوح خرمشهر بیانگر نتیجه‌بخش بودن روحیه ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی در بین رزمندگان اسلام در سوم خرداد 1361 است. پیروزی که حلاوت آن تا همیشه تاریخ بر این مرز و بوم حاکم و ماندگار شد و نمادی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملتی گردید که در لوای فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه جهاد، مقاومت، وفاق و همدلی را همواره در تمامی عرصه ها از خود نشان داده است.
به‌طور قطع هر حرکتی که مبتنی بر فرهنگ ایثار و مقاومت باشد به پیروزی منتهی می‌شود، زیرا فرهنگ ایثار و شهادت در راستای اجرای فرامین الهی و حق طلبی صورت می‌گیرد. امروز نیز مقاومت ملت‌های مسلمان منطقه در مقابل دشمنان خارجی به‌ویژه در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دخالت‌های آمریکا و قدرت‌های بزرگ ناشی از وجود همین روحیه ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی است.
ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای معزز و ایثارگران سرافراز عملیات «بیت المقدس»، سالروز این حماسه غرورآفرین و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت شهید پرور و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
سید محمد علی شهیدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.