ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22414
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۳
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
عالمی: به عشق شهدا وارد لیگ کشتی شدیم

عالمی: به عشق شهدا وارد لیگ کشتی شدیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، حسین عالمی درباره حضور تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ کشتی فرنگی گفت:‌ با توجه به پتانسلی که در کشتی فرنگی قم وجود داشت احساس کردیم که جا دارد یک تیم متشکل از جوانان تشکیل دهیم تا جای خالی قم مانند گذشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، حسین عالمی درباره حضور تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ کشتی فرنگی گفت:‌ با توجه به پتانسلی که در کشتی فرنگی قم وجود داشت احساس کردیم که جا دارد یک تیم متشکل از جوانان تشکیل دهیم تا جای خالی قم مانند گذشته در لیگ احساس نشود.

وی ادامه داد:‌ با توجه به پتانسیل و قهرمانان خوبی که در کشتی فرنگی قم داریم بیشتر اعضای و ترکیب تیم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند و تنها در 2 – 3 وزن از کشتی‌گیران غیربومی استفاده می‌کنیم. از طرفی با توجه به تعهدی که نسبت به شهدا احساس می‌کردیم نام تیم را به عشق شهدا و با استعانت از آنها شهدای مدافع حرم گذشتیم تا راهمان درست باشد.

عالمی درباره تامین هزینه‌های تیم عنوان کرد:‌ هزینه‌های تیم تنها با کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و حامی مالی نگرفته‌ایم البته از صنایع و شرکت‌هایی که علاقمند هستند پیشنهاداتی داشتیم که در حال بررسی هستیم.

مربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم گفت: خوشبختانه در هفته اول هم پیروزی روحیه بخشی بدست آوردیم تا برای ادامه راه امیدوارتر شویم هر چند گروه سختی داریم و برای صعود باید خیلی تلاش کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.