ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22416
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۹
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
داستان زندگی یک بازیگر شهید در شبکه افق

داستان زندگی یک بازیگر شهید در شبکه افق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه مستند «نامی از هزاران نام» به معرفی شهدای هنرمند دوران دفاع مقدس اختصاص دارد. در چهارمین قسمت این مجموعه با شهید جمشید طاهر کرد آشنا می شویم و سیره زندگی و مجاهدت های او را از زبان خانواده و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه مستند «نامی از هزاران نام» به معرفی شهدای هنرمند دوران دفاع مقدس اختصاص دارد.

در چهارمین قسمت این مجموعه با شهید جمشید طاهر کرد آشنا می شویم و سیره زندگی و مجاهدت های او را از زبان خانواده و همرزمانش می شنویم.

شهید طاهر کرد از اهالی علی آباد کتول بود و از همان نوجوانی با فعالیت های هنری رو آورد؛ او به نمایش و تئاتر علاقمند بود و نمایشنامه هایی با مضامین انقلابی می نوشت و روی صحنه می برد.

او همیشه به دیگران توصیه می کرد در کنار سایر فعالیت های خود، گوش به زنگ تهدیدات و آسیب هایی باشند که متوجه انقلاب اسلامی است تا خدا ناکرده انقلاب ضربه نبیند.

پناه بر خدا رضایی تهیه کنندگی و کارگردانی «نامی از هزاران نام» را بر عهده دارد که چهارمین قسمت آن را می توانید سه شنبه 2 خرداد ساعت 18:30 از شبکه افق ببینید.

تکرار آن هم ساعت 8:30 روز بعد روی آنتن می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.