ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22426
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۹
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
پیش‌بینی حضور 7 استان کشور در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی( ره)

پیش‌بینی حضور 7 استان کشور در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی( ره)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ دومین جلسه قرارگاه شهید فهمیده با حضور مسئولن کمیته‌ها و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.  این جلسه به منظور هماهنگی و هم افزایی بیشتر کمیته ها در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ دومین جلسه قرارگاه شهید فهمیده با حضور مسئولن کمیته‌ها و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

 این جلسه به منظور هماهنگی و هم افزایی بیشتر کمیته ها در جهت هر چه با شکوه تر  بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار گرددید که مسئولان تمامی کمیته ها حضور داشتند. تقارن مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با ماه مبارک رمضان محور تصمیمات قرارگاه شهید فهمیده  در بیست و هشتین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) است و به نوعی می‌توان گفت بیشتر اقدامات پیش بینی شده  در این راستا  است.    این مراسم هر سال با حضور گسترده کاروان هایی از استان های کشور برگزار می گردید  که به دلیل تغییرات  صورت گرفته در برنامه های پیش بینی شده نسبت به سال گذشته 7 استان در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) حضور خواهند داشت. گفتنی است هر سال این مراسم با حضور گسترده کاروان هایی از سراسر کشور برگزار می گردد به نوعی که در سال گذشته  برنامه ریزی جهت حضور بیش از 1 میلیون نفر صورت گرفت  که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم  این امر محقق گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.