ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22547
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۳۹
  • 459 بازدید
  • ارسال توسط :
یک سپاهی: 18 هزار شهید گمنام  تاکنون تشییع شده اند

یک سپاهی: 18 هزار شهید گمنام تاکنون تشییع شده اند

سردار سرتیپ پاسدار حسین کاجی سه شنبه شب در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گناباد افزود: تاکنون افزون بر 30 هزار شی، آثار و پلاک از شهدای گمنام در تفحص پیدا شده است.وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران رشادتهای بسیاری در دفاع از ارزشها در برابر دشمن متجاوز بعثی از خود به یادگار گذاشتند که در […]

سردار سرتیپ پاسدار حسین کاجی سه شنبه شب در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گناباد افزود: تاکنون افزون بر 30 هزار شی، آثار و پلاک از شهدای گمنام در تفحص پیدا شده است.
وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران رشادتهای بسیاری در دفاع از ارزشها در برابر دشمن متجاوز بعثی از خود به یادگار گذاشتند که در نتیجه آن نظام جمهوری اسلامی به عزت و استقلال و افتخارات بسیاری در سطح ملی و بین المللی دست یافت.
او گفت: از جمله این ایثارگران 100 هزار جانباز شیمیایی هستند که هزار نفر آنان در شرایط بسیار سخت و تنها با بهره گیری از دستگاه اکسیژن قادر به ادامه زندگی می باشند..
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: واحدها و برنامه های شهیدشناسی باید برای اقشار مختلف جامعه و نیز در جمله دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ارائه شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک اصل مهم در بین جوانان و دانشجویان تبیین شود.
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با ترفندهای گوناگون برای بی هویت و بیگانه ساختن مردم و جوانان نسبت به فرهنگ اسلامی و ملی تلاش می کنند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر ترفندهای فرهنگی مصون نگه می دارد.
فرمانده تفحص شهدای لشگر علی بن ابیطالب(ع) گفت: رزمندگان اسلام در عملیات متعدد دوران دفاع مقدس با پایمردی وصف ناپذیری از سرحدات کشور در برابر دشمن متجاوز بعثی دفاع کردند که از جمله این رشته عملیات می توان به عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد.
هفت نفر از مجموع هزار و 339 شهید، جانباز و آزاده شهرستان گناباد شهدای دانشجو هستند. نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و همچنین سومین یادواره دو شهید گمنام تدفین در دانشگاه علوم پزشکی گناباد با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و دانشجویان برگزار شد.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
2095/1858

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.