ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22591
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۶
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

کشورهای جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه همکاری علیه داعش را گسترش می‌دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جورج برندیس، دادستان عمومی استرالیا اعلام کرد، میزبان مشترک این اجلاس در هفته آخر ماه اوت در شهر مانادو در اندونزی خواهد بود که کشورهایی مانند مالزی، فیلیپین و نیوز لند نیز شرکت خواهند کرد. وی در کمیته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جورج برندیس، دادستان عمومی استرالیا اعلام کرد، میزبان مشترک این اجلاس در هفته آخر ماه اوت در شهر مانادو در اندونزی خواهد بود که کشورهایی مانند مالزی، فیلیپین و نیوز لند نیز شرکت خواهند کرد.

وی در کمیته سنای استرالیا اعلام کرد: تمرکز این اجلاس با حضور وزرای منطقه‌ای بر مقابله با نیروهای خارجی داعش است که پس از حضور در عراق و سوریه به کشورهایشان در آسیای جنوب شرقی و حوزه پاسفیک بازمی‌گردند.

صدها نفر از شبه‌نظامیان که در عراق و سوریه در کنار داعش جنگیده‌اند اکنون به خانه‌های خود در منطقه آسیا پاسیفیک بازمی‌گردند.

مقامات کشورهای این منطقه نگران هستند که آنها به توطئه چینی و انجام حملات تروریستی در این کشورها دست بزنند. برندیس گفت: مقامات امنیتی و رهبران سیاسی در این نشست شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.