ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22736
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کیفیت هوای هفت منطقه مشهد در وضعیت هشدار

کیفیت هوای هفت منطقه مشهد در وضعیت هشدار

حمید صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:آلوده ترین منطقه در روز جاری شهرک شهید رجایی (ساختمان) با 169 پی.اس. آی است و مناطق شهید مفتح با 116، شهید آوینی با 115، سمزقند با 105، خیام شمالی با 102 و سرافرازان و شهید کریمی هر یک با 101 پی.اس.آی از دیگر مناطق آلوده […]

حمید صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:آلوده ترین منطقه در روز جاری شهرک شهید رجایی (ساختمان) با 169 پی.اس. آی است و مناطق شهید مفتح با 116، شهید آوینی با 115، سمزقند با 105، خیام شمالی با 102 و سرافرازان و شهید کریمی هر یک با 101 پی.اس.آی از دیگر مناطق آلوده مشهد هستند.
وی با بیان اینکه منطقه های چمن و سجاد در صورت افزایش ترددها دچار آلودگی می شوند، افزود: شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و پرهیز از به کار گرفتن خودرو های شخصی می توانند در کاهش آلودگی هوا نقشی موثر ایفا کنند.
این مسئول اظهار کرد: بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشده یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کنند و عموم مردم نیز از فعالیتهای ورزشی در فضای باز بپرهیزند.
روزانه یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد دارند.
شاخص کلی کیفیت هوا در محدوده 101 تا 150 پی.اس.آی به معنای وضعیت هشدار برای افراد حساس و کودکان، بین 151 تا 200 پی.اس.آی حالت هشدار برای همه سنین و بین 200 تا 300 پی.اس.آی نیز حالت اضطرار است و آلودگی بیشتر از 300 پی.اس.آی وضعیت بحرانی را نشان می دهد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7496/6012 خبرنگار:آرزو جاودانی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.