ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22740
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۵
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
مجهزترین رادارهای نظامی توسط نیروهای داخلی تولید می شود

مجهزترین رادارهای نظامی توسط نیروهای داخلی تولید می شود

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان در دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: پدافند هوایی در زیر چتر قرارگاه خاتم الانبیا امروز راداری ساخته است که در جهان به ویژه کشور کانادا اجرای این طرح با شکست مواجه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از […]

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در کنگره شهدای دانشجوی استان همدان در دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: پدافند هوایی در زیر چتر قرارگاه خاتم الانبیا امروز راداری ساخته است که در جهان به ویژه کشور کانادا اجرای این طرح با شکست مواجه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا وی اضافه کرد: رادار ‘جین دالی’ با یک دهم هزینه و با برد سه هزار کیلومتر توسط جوانان این کشور ساخته شده است.
سرتیپ اسماعیلی با عنوان اینکه رژیم صهیونیستی از ساخت این رادار وحشت زده شده است بیان کرد: این رژیم منحوس برای ما همیشه تهدید است هر چند تمام اسراییل از نظر بعد فیزیکی کمتر از یک استان در ایران بوده و در برابر قدرت ایران عددی نیست.
وی یادآوری کرد: چندی پیش اطلاع دادند هواپیمایی با حدود 100 غیر نظامی آمریکایی در حال عبور از آسمان ایران است که برخلاف نظر عده ای دستور دادیم این هواپیما را زمین بنشانند.
وی تاکید کرد: این اقدام پدافند هوایی منجر به واکنش و تهدیدهایی از سوی هواپیماهای اف 18 شد که نیروی مسلح بدون مماشات برای پاسخگویی به این تهدیدها، جنگنده های خود را راهی مرزها کرد.
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش تاکید کرد: پس از فرود هواپیمای مسافربری در فرودگاه ایران مشخص شد این هواپیما حامل 108 نظامی آمریکایی است.
سرتیپ اسماعیلی تاکید کرد: این هواپیما به مدت هفت ساعت در خاک ایران متوقف شد و زمانی که خلبان به صورت مکتوب عذرخواهی کرده و به اشتباه خود اعتراف کرد اجازه ادامه پرواز داده شد.
وی تصریح کرد: با این اقدام به دنیا فهماندیم که ملت و کشور ایران تروریست پرور نیست بلکه عامل اصلی مبارزه با تروریست در جهان است.
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی در ادامه گفت: شهدای ایران اسطوره های این کشور هستند و ملت ایران به مثابه دیگر کشورها اسطوره های افسانه ای ندارند.
امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: بسیاری از رویدادهای جهان تا ابد در اذهان باقی می ماند که یکی از مصادیق ناخوشایند این موضوع جنگ است.
وی بیان کرد: جنگ توام با خونریزی و جنایت است و برای دولت آغاز کننده پشیمانی به همراه دارد ولی دفاع ، امری شرافت مندانه و خواست و مطالبه مردم یک جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه هیچ جای دنیا مردم خواستار جنگ نیستند گفت: نتیجه دفاع، استحکام باور ملی است و به علت اینکه در جنگ هشت ساله هیچکس دنبال سهم خواهی نبود دفاع مقدس نام گرفت.
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش یادآوری کرد: دولت بعثی عراق در طول هشت سال جنگ چهار مرحله هواگرد ارتش خود را تجهیز کرد و شمار آنها را تا پایان جنگ تحمیلی با چهار برابر افزایش به یک هزار و 200 فروند رساند در حالیکه با وجود افزایش تجهیزات 60 درصد توان رزمی خود را از دست داده و 10 درصد تجهیزات هوایی آنها تخریب شد.
امیر سرتیپ اسماعیلی خاطر نشان کرد: در دهه 80 میلادی حدود 40 کشور علیه ایران متحد شده و صدام حسین در آن دوران دست دوستی با استکبار بر حمله به ایران داد ولی 24 سال بعد صدام در زیر زمینی همانند حیوان دستگیر شد.
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: کشوری که دنبال ناامن کردن ایران بود هم اینک هیچ نقطه آن کشور امنیت ندارد در حالیکه ملت ایران با ولایت فقیه، ائمه اطهار (ع)، تاسوعا و عاشورا دست بیعت دادند و این عاشورا در قلب جوانان شکل گرفته است.
امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: جوانانی که امام راحل (ره)، انقلاب و جنگ را ندیده اند با گرد آمدن در یادواره های شهدا به وجود شهید افتخار می کنند و در مسیر آنها گام برمی دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا وی افزود: هم اینک ایران امن ترین کشور جهان است و پایه و ریشه این امنیت هنگام دستگیری امام راحل در سال 42 کاشته شد.
وی با ذکر اینکه سخن از دفاع مقدس به معنای جنگ طلبی نیست تاکیدکرد: دشمن نگاه چپ به کشور ایران بکند چشمش کور می شود اگر یاوه گویی کند پاسخ دندان شکن می گیرد و در صورت هر گونه تجاوز از زمین، هوا و دریا به طور حتم نابود می شود.
وی در ادامه در زمینه درگیری مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی بیان کرد: مشکلات معیشتی تنها مختص ایران نبوده بلکه همه جهان با این مشکلات درگیر هستند که نمونه آن جنبش وال استریت است .
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی افزود: کج خلقی هایی در کشور در زمینه اقتصادی وجود دارد که رهبری فصل الخطاب است و اجازه کج خلقی و بداخلاقی نمی دهد.
سرتیپ اسماعیلی اضافه کرد: رهبری در هر مکان و زمان اول فرمودند ملت و بعد مسئولان؛ همچنین به مسئولان فرمودند که شما پشتوانه قوی مثل ملت دارید.
وی تصریح کرد: برخی دولت ها در برابر کاپیتولاسیون های پنهانی واکنش نشان نمی دهند در حالیکه اگر ملت های آن کشور می توانستند چنین کشوری را ترک می کردند.
فرمانده پدافند هوایی ارتش افزود: این در حالیست که در ایران چنانچه مسوولان ذره ای خطا کردند ملت ایران در سر صحنه حضور یافتند.
** انتقاد از روند مناظره داوطلبان انتخابات
وی با عنوان اینکه کسی نباید از تذکر ناراحت شود گفت: مناطره تعریف دارد و ادب دارد باید داوطلبان حرف خود و برنامه های خودشان را بگویند در حالیکه رویه مناظره ها موجب ناراحتی افراد متدین شد.
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: بداخلاقی، کج اخلاقی و کج فهمی زیبنده ایران نیست باید همه دست به دست هم متحد باشند.
امیر سرتیپ اسماعیلی با تاکید بر اینکه با دشمن بدعهد نمی توان دست دوستی داد بیان کرد: مگر یک هفته قبل از انتخابات موشک و راداری تست شد که چهار تحریم به تحریم های این کشور اضافه شد؟
وی تصریح کرد: دشمن با افزایش تحریم ها قبل از انتخابات دنبال تحریم مردم ایران بودند تا با ارعاب و ایجاد وحشت در دل مردم از حضور آنها در پای صندوق های اخذ رای جلوگیری کنند.
به گزراش خبرگزاری ایرنا وی اظهار کرد: البته این وعده الهی است که تحریم های ظالمانه ایران توسط استکبار به مثابه آتش دامن آنها را خواهد گرفت.
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی با ذکر چرایی تحریم نکردن حوزه فرهنگی هشدار داد: امروز خاکریز ملت ایران حوزه فرهنگی است چون با غیر جذاب نشان دادن اسلام دنبال ترویج لاابالی گری در بین جوانان هستند.
سرتیپ اسماعیلی درباره ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: تعریف اقتصاد مقاومتی تالیف چند کتاب نیست بلکه ابتدا ذهن ها را باید پاک کرد.
وی تصریح کرد: چرا با وجود مرکبات در داخل کشور باید واردات صورت گیرد یا در تویسرکان که مهد گردو است شاهد گردوهای آمریکایی در داخل بازار باشیم؟
وی در ادامه به ذکر توان دفاعی و پدافندی ایران پرداخت و گفت: پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس در 400 نقطه بود ولی هم اینک در سه هزار و 700 نقطه کشور مستقر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی افزود: قدرت نرم و سخت افزاری ایران از بسیاری کشورهای قدرتمند بالاتر است.
وی گفت: در 37 سال گذشته ایران 210 هزار شهید تقدیم آرمانهای این انقلاب کرده است که با وجود سه هزار کرسی مدیریتی در ایران می توان عنوان کرد برای هر کرسی 70 شهید داده ایم بنابراین وای بر مسئولی که خلاف قرآن و رهبری عمل کند.
استان همدان هشت هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است که 152 تن از شهدا دانشجو بودند.
کنگره شهدای دانشجویی استان همدان شامگاه چهارشنبه با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا، مسئولان نظامی، اساتید و دانشجویان در مسجد دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد.
کنگره شهدای دانشجو تاکنون در 2 دوره در سال های 93 و 96 در دانشگاه علی سینا همدان برگزار شده است.
7526/ 1352
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده:نوشین مطلبی خواه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.