ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22799
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۵
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای عملیات بیت المقدس   در خوروبیابانک برگزار شد

یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در خوروبیابانک برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در این مراسم با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: آزاد سازی خرمشهر روز فتح ارزش های اسلامی و انقلابی بود و از این نظر گرامیداشت این روز بسیار حائز اهمیت است.سید محمد شاهچراغی افزود: رزمندگان اسلام در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در این مراسم با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: آزاد سازی خرمشهر روز فتح ارزش های اسلامی و انقلابی بود و از این نظر گرامیداشت این روز بسیار حائز اهمیت است.
سید محمد شاهچراغی افزود: رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال 61 در عملیات بیت المقدس توانستند با تکیه بر قدرت ایمان در مقابل دشمن به پیروزی برسند.
وی گفت: اقشار مردم ایران اسلامی اگر اراده و ایمان رزمندگان اسلام برای خلق حماسه سوم خرداد را الگو قرار دهند همواره در مقابل دشمنان به پیروزی خواهند رسید.
فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک گفت: رشادت، ایثار و از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بسیار تاثیر گذار بود و تمام محاسبات و معادلات دشمن را درهم ریخت.
شاهچراغی بابیان اینکه فتح خرمشهر مرهون جانفشانی های رزمندگان اسلام و رهبری امام راحل (ره) بود ادامه داد: رساترین تعبیر حق را در این خصوص حضرت امام خمینی (ره) داشتند که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی افزود: سوم خرداد روز نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود که در برابر کفر جهانی جانانه ایستاد وپیروز شد.
فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک عملیات آزاد سازی خرمشهر را چهارمین عملیات در طول دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این عملیات از این نظر اهمیت دارد که یک کشور در برابر 36 کشور متجاوز با دستان خالی ایستادگی کرد و پیروز شد.
شاهچراغی افزود: عملیات بیت المقدس برای آزاد سازی خرمشهر 22 روز طول کشید و وسعت زیادی از خاک کشور آزاد شد و این درحالی است که نیروهای بعثی انتظار توان اجرایی چنین عملیاتی از سوی نیروهای ایرانی را نداشت.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با صلاح ایمان توانستند شهرها و مرزهای اشغال شده را از دشمن باز پس گرفته و نیروهای دشمن را خوار و زمین گیر کنند.
از مجموع 118 لاله گلگون کفن شهرستان خوروبیابانک 10 شهید در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند.
ابوالقاسم فیروزی، امام قلی ایزدی، احمد سعادت، علی اکبر سعادت، حسین قلی رییسی، سید احمد آل داود، سید حسن آل داود، سید محمدآل داود، حسین اشرف و ابراهیم شمسایی از شهدای خور و بیابانکی عملیات بیت المقدس هستند.
شهرستان خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
ت / 6020 / 7153 / م . ف / تنظیم: علیرضا حکیمیان – انتشار : عمادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.