ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22818
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
400 هزار اثر از شهدای چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

400 هزار اثر از شهدای چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فریبرز نجفی پیش از ظهر امروز در این آئین غباروربی گلزار شهدای این شهرستان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اظهارداشت: هر چند بنیاد شهید متولی امور خانواده شهدا و ایثارگران است اما مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فریبرز نجفی پیش از ظهر امروز در این آئین غباروربی گلزار شهدای این شهرستان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اظهارداشت: هر چند بنیاد شهید متولی امور خانواده شهدا و ایثارگران است اما مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: فتح خرمشهر یکی از افتخارات رزمندگان اسلام است و این فتح سبب شد تا ایران در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشن‌هایی ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: برگزاری جشن پبروزی آزادسازی خرمشهر در جوار قبور مطهر شهدا، تجدید بیعت با شهدا و همچنین زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال وبختیاری با حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: پیروزی رزمندگان ما در دوران 8 سال دفاع مقدس و خرمشهر زبانزد بود و رزمندگان دلیر نظام ما در این دوران تمامی مناطقی که به دست رژیم بعث عراق افتاده بود را پس گرفتند.

استاندار چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه فتح خرمشهر حیرت همه کارشناسان نظامی استکبار را برانگیخت، ادامه داد: رزمندگان ایرانی با دست خالی در برابر رژیم بعثی عراق مقاومت کردند و توانستند این منطقه را دوباره به خاک مهین بازگرداند.

سلیمانی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان در آزادسازی خرمشهر گفت: با شروع جنگ در خرمشهر مردم و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری نیز احساس تکلیف کردند و برای کمک به مردم خرمشهر عازم جبهه‌های جنگ شدند.

وی بیان کرد: در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر 80 شهید از استان تقدیم انقلاب شد، شهدایی که در این عملیات حضور داشتند تا ابد در یاد مردم شهیدپرور این مرز و بوم می‌مانندو

 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان در پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ نظام، 8 سال دفاع مقدس و دفاع از کیان ایران اثرگذار بوده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.