ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22820
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۱
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
وصیت نامه شهدا راهی برای نجات بازی خوردگان سیاسی/ شاخص نظام انقلاب اسلامی در تمام امور ولایت فقیه است

وصیت نامه شهدا راهی برای نجات بازی خوردگان سیاسی/ شاخص نظام انقلاب اسلامی در تمام امور ولایت فقیه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از«دیارباران» آیت الله سیدجلال الدین رضوی در یادواره سرداران و 260 شهید عملیات بیت المقدس در گلزارشهدای رشت اظهار کرد: شهید نام جاودان خداوند است که بر بهترین بنده خود نام گذاری کرده است. وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از«دیارباران» آیت الله سیدجلال الدین رضوی در یادواره سرداران و 260 شهید عملیات بیت المقدس در گلزارشهدای رشت اظهار کرد: شهید نام جاودان خداوند است که بر بهترین بنده خود نام گذاری کرده است.

وی با اشاره به حیات جاودانگی شهیدان اذعان کرد: فرهنگ شهید و شهادت رنگین کمانی جاودان است که نسل های سوم و چهارم نظام بدون استشمام بوی جنگ و باروت آن را باور دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان شاخص و در رأس تمام امور جهان اسلام هستند بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای هیچ یک از امور خود نیاز به برنامه های تمدن سازی احدی ندارد و تنها پیرو ولی فقیه است.

رضوی تصریح کرد: ملت ایران تا زمانی از مسئولان تمکین می کنند که در مسیر ولایت فقیه و پیروی از خط مقام معظم رهبری باشند و در غیر این صورت امت اسلامی بلافاصله به تبعیت از ولایت فقیه از افراد مذکور فاصله می گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر با تکیه بر فرهنگ جهاد و شهادت اذعان کرد: اگر در سال 61 ملت ایران در مقابله با دشمنان به جای نارنجک در پای میز مذاکره نشسته بودند امروز علاوه بر خرمشهر بسیاری از شهرهای کشور را دشمن اشغال کرده بود.

وی با بیان اینکه پیروز واقعی انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران هستند بیان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی و با سلایق مختلف سیاسی به جهانیان نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

استاد حوزه و دانشگاه به استفاده ابزاری برخی از جریان های سیاسی از نام شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا متعلق به ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و کسی حق ندارد آنها را محدود به گروه یا جناحی خاص کند.

وی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا راهی برای نجات بازی خوردگان سیاسی است، بیان کرد: نظام انقلاب اسلامی همواره در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی بوده است و کسانی که در دنیای کثیف سیاست غرق شده اند با تکیه بر وصیت نامه شهدا با توبه به مسیر انقلاب اسلامی باز گردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.