ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22888
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند “تا ابد سربازیم” رونمایی شد

مستند “تا ابد سربازیم” رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک،مستند "ما تا ابد سربازیم" روایتی از زندگی سردار شهید "رضا رستمی مقدم" اولین شهید مدافع حرم خرم آباد است. این مستند 40 دقیقه ای به کارگردانی "محسن مرادی صبح امروز چهارم خرداد ماه همزمان با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک،مستند "ما تا ابد سربازیم" روایتی از زندگی سردار شهید "رضا رستمی مقدم" اولین شهید مدافع حرم خرم آباد است.

این مستند 40 دقیقه ای به کارگردانی "محسن مرادی صبح امروز چهارم خرداد ماه همزمان با یکیمن سالگرد شهادت شهید رضا رستمی مقدم با حضور مردم، جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در منزل این شهید والامقام رونمایی شد.

این مستند با تصویربردار و تدوین‌گری مهران یاراحمدی، دستیار کارگردان مسعود مرادی، دستیار صدا و تصویر مازیار حاجی‌ نژاد، مدیر تولید مرتضی یوسفیان، روابط عمومی کرم رضا رستمی مقدم و مدیر هماهنگی غلامرضا رستمی مقدم تهیه‌ شده است.

مستند "تا ابد سربازیم" گوشه‌ای از زندگی و خاطرات شهید رضا رستمی مقدم تا زمان شهادت را به تصویر می کشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرافلاک،سردار حاج رضا رستمی مقدم (مدهنی)دلاورمرد لرستانی  ملقب به "شیر لر"، فرمانده شجاع تیپ سرافراز فاطمیون"س"،به همراه چند تن از نیروهایش در نبردی عاشوراگونه در مقابل حرامیان تکفیری/صهیونیستی داعش خردادماه سال گذشته در شب رحلت امام و مقتدای خویش خمینی کبیر، در دفاع از ناموس سیدالشهداء اباعبدالله الحسین"ع" و حریم اسلام ناب محمدی"ص" در محور عملیاتی حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.