ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22906
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
  • 207 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره هشت شهید عملیات بیت المقدس شهرستان درمیان برگزار شد

یادواره هشت شهید عملیات بیت المقدس شهرستان درمیان برگزار شد

امام جمعه قهستان پنجشنبه شب در این مراسم، افزود: فتح خرمشهر فتح ارزشهای انقلاب اسلامی بود، همه ما باید تلاش کنیم که ارزشهای اسلامی در سطح جامعه نهادینه شود.حجت الاسلام مصیب خزائی ادامه داد: فتح خرمشهر سرآغاز پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد و در عملیات های مختلف بود.وی مهمترین شاخصه دوران دفاع مقدس را […]

امام جمعه قهستان پنجشنبه شب در این مراسم، افزود: فتح خرمشهر فتح ارزشهای انقلاب اسلامی بود، همه ما باید تلاش کنیم که ارزشهای اسلامی در سطح جامعه نهادینه شود.
حجت الاسلام مصیب خزائی ادامه داد: فتح خرمشهر سرآغاز پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد و در عملیات های مختلف بود.
وی مهمترین شاخصه دوران دفاع مقدس را حاکمیت دینی دانست و بیان کرد: رزمندگان اسلام در این دوران پرافتخار خالصانه وارد میدان شدند و با اخلاص، تعهد و ولایت پذیری از مرز و بوم کشور که مورد تعدی دشمن قرار گرفته بود دفاع کردند.
وی با بیان اینکه حفظ انقلاب نیازمند حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه هاست، اضافه کرد: شهدا صادقانه از جان خود برای حفظ ارزشهای اسلامی مایه گذاشتند اما امروز ما نه تنها صادقانه از جان خود نمی گذریم بلکه صادقانه هم خدمت نمی کنیم.
وی با تشکر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری مردم ایران برنده اصلی انتخابات هستند.
وی با اشاره به اینکه شهر قهستان از نظر عمرانی و اقتصادی به بن بست رسیده است ، اضافه کرد: تاکنون توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خدمات خوبی به مردم منطقه ارایه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، خزائی ادامه داد: باید اقدمات محرومیت زدایی با کمک دولت به گونه ای انجام شود که دهستان قهستان در تزار انقلاب اسلامی باشد.
وی عنوان کرد: مسئولان در خواب هستند و به فکر جوانان نیستند، جوانان شهر قهستان به دلیل نداشتن شغل سرخورده شده اند، باید به مردم انقلابی منطقه قهستان به صورت ویژه توجه شود.
وی با بیان اینکه اگر به جوانان بهاء ندهیم در آینده سخت متضرر خواهیم شد،اظهار کرد: برخی ار رزمندگان شهر قهستان مشکلات خاصی دارند که نیاز است پیگیری شود.
شهرستان درمیان 189شهید تقدیم نظام کرده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.