ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 22994
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۵
  • 153 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده های ۵ شهید بحرینی بر تحویل اجساد فرزندانشان اصرار دارند

خانواده های ۵ شهید بحرینی بر تحویل اجساد فرزندانشان اصرار دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، خانواده های شهیدان منطقه الدراز اعلام کردند که بر تحویل اجساد پاک فرزندان شهید خود بدون هیچ تاخیری و مطابق با عرف و اقدامات معمول در کشور، اصرار دارند. در بیانیه صادره از خانواده شهدا منطقه الدراز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، خانواده های شهیدان منطقه الدراز اعلام کردند که بر تحویل اجساد پاک فرزندان شهید خود بدون هیچ تاخیری و مطابق با عرف و اقدامات معمول در کشور، اصرار دارند.

در بیانیه صادره از خانواده شهدا منطقه الدراز آمده است:  خانواده های شهیدان از مرکز پلیس الحوره در صبح امروز جمعه تماسی دریافت کرده اند که خواستار حضور دو نفر بدون زنان در میان آنها شده اند. این با هدف اقدامی درباره اجساد است. خانواده شهیدان محروم کردن آنها از تشییع فرزندانشان را جنایت دیگری که به جنایت اول یعنی شهادت آنها، دانستند و آن را به مثابه زیر پا گذاشتن حق بشری، قانون اساسی و اخلاقی در تشییع فرزندانشان دانستند. از این رو خانواده شهدا زیر بار هیچ درخواستی غیر از تحویل اجساد پاک فرزندان شهیدشان بدون فوت وقت و مطابق عرف و اقدامات معمول در کشور نمی روند.

این بیانیه را خانواده های شهید محمد العکری، محمد حمدان، محمد الساری، محمد کاظم محسن زین الدین و شهید احمد العصفور امضا کرده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.