ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23035
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
حادثه سوختن قطار را با بیمه بودن مسافران توجیه کردند اما کارگران کوره ذوب‌آهن حتی بیمه هم نبودند

حادثه سوختن قطار را با بیمه بودن مسافران توجیه کردند اما کارگران کوره ذوب‌آهن حتی بیمه هم نبودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پی حادثه ناگوار انفجار کوره ذوب آهن در یاسوج، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است: وظیفه می دانیم با اندوه فراوان صدای مظلومیت این حادثه را بلند فریاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پی حادثه ناگوار انفجار کوره ذوب آهن در یاسوج، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: وظیفه می دانیم با اندوه فراوان صدای مظلومیت این حادثه را بلند فریاد بزنیم،

آیا شنیده شدن خبر مظلومیت کارگران در جامعه اسلامی دردناک نیست؟ یک بار کارگران در معدن دفن می‌شوند، یک بار در انبار می‌سوزند، یک بار در کارگاه می‌سوزند، اما درد جامعه فقط اینها نیست، درد جامعه از محکوم کردن این مظلومان است، از شلاق خوردنشان، از بیمه نشدنشان، درد جامعه این است که کارگران در آتش بی مسئولیتی‌ها می‌سوزند، از اینجاست که حق کارگر را نه تنها قبل از خشک شدن عرقشان که بعد از خشک شدن کفنشان پرداخت می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: کارگران از اقشار کم بضاعت جامعه‌اند و کم بضاعت‌تر از او وامداران این قشرند. کارفرمایان باید شرمشان بیاد که وام داران این قشر باشند. روزی بی مسئولیتی‌تان را در حادثه سوختن قطار با بیمه بودن مردم توجیه کردید اما امروز بیمه‌ای هم در کار نبود، سرتان را بالا بگیرید و به انتظار چشم‌های کوچکی که پدر را با دستان پینه بسته می‌شناسد؛ پاسخگو باشید.

 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در این بیانیه آورده است: یکبار دیگر بهای بی مسئولیتی‌های دیگران را کارگران پرداخت کردند. کارگران آن قشرسخت کوشی هستند که جامعه را به استقلال می‌رسانند، آن قشری که استخدامش می‌کنند برای به دوش کشیدن سختی‌ها، کاری که در نهایت جیب‌های دیگری را پر می‌کند، بگذریم از بی انصافی‌هایی که در حق این جایگاه روا شده، چرا همین کم هم رعایت نمی‌شود؟ مگر کارگران مشمول حقوق شهروندی نمی‌شوند؟ کارگرها مظلومانی هستند که جز خدا را ندارند،امروز انتخابات تمام شده است، شعارها تمام شده است، به مردم نشان دهید که این دولت، دولت همه مردم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.