ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23125
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۲
  • 298 بازدید
  • ارسال توسط :
روحیه فداکاری و ایثار همچنان میان ملت موج می زند

روحیه فداکاری و ایثار همچنان میان ملت موج می زند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر، مدرس حوزه و دانشگاه در یادواره پاسدار شهید، چیره نژاد در شهرک گچ بلند بهمئی بر لزوم توجه به آرمان و زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد. کریم افتخاری تصریح کرد: مسیر شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر، مدرس حوزه و دانشگاه در یادواره پاسدار شهید، چیره نژاد در شهرک گچ بلند بهمئی بر لزوم توجه به آرمان و زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد.

کریم افتخاری تصریح کرد: مسیر شهادت همچنان باز است و ما از فدایی و جان نثاری در راه نظام اسلامی و انقلاب هراسی نداریم.

وی افزود:همه ما میدانیم امنیت و آسایش کنونی انقلاب به راحتی به دست نیامد و همه را مرهون و مدیون شهدا و رزمندگان می باشیم.

افتخاری خاطرنشان کردا: کسانی که نسبت به شهدا بی تفاوت هستند باید بدانندکه همین شهدا بودند که امنیت کنونی کشور را برایشان فراهم کردند.

وی گفت:شهدا بن بست تاریخ را شکستند و راه را برای توسعه دین و مردم باز کردند، حالا نوبت ماست که با تداوم راه شهدا و عمل به وصیت نامه و آرمان شهدا، دین خود را ادا کنیم.

افتخاری تصریح کرد:با وجود گذشت نزدیک به 4دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران هنوز روح فداکاری و ایثار میان ملت موج می زند و در هر مراسم ملی شاهد حضور میلیونی مردم هستیم که باید شاکر این ملت باشیم.

وی دلبستگی مردم به انقلاب را غیر قابل توصیف عنوان کرد و افزود: در اوایل جنگ تحمیلی دشمن به دنبال از بین بردن این روحیه بود اما نتوانست و همچنان با نقشه های شوم خود این اهداف را دنبال می کند.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و ما باید شهدا را در همه جا شاهد و ناظر ببینم و در ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آنها ثابت قدم باشیم.

افتخاری با اشاره به فرازی از وصیت نامه پاسدار شهید ماندنی چیره نژاد، گفت:تنها راه پیروزی ما انتخاب مکتب اسلام و پیروی از خط ولایت فقیه است .

وی افزود: در وصیت نامه این شهید والامقام آمده است که سعی کنید اسلامتان از اسلام روحانیت جدا نباشد و به گفته امام امت، اسلام باید فقاهتی باشد.

افتخاری با اشاره به اینکه شهید چیره نژاد در وصیت نامه خود آورده است که" مردم را علیه فساد و تفرقه و سران فاسد منطقه بسیج کنید"،گفت:فساد به طور معمول از مسئولان آغاز می شود و مبارزه عملی با آن هم باید ابتدا از مسئولان آغاز شود تا نتیجه دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.