ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23146
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
پخش محافل قرآنی حرم مطهر رضوی از رسانه ملی

پخش محافل قرآنی حرم مطهر رضوی از رسانه ملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از آستان نیوز، محمدامین توکلی‌زاده با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آستان قدس رضوی در این ماه پر خیر و برکت برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده است. وی افزود: یکی از این برنامه‌ها، جلسات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از آستان نیوز، محمدامین توکلی‌زاده با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آستان قدس رضوی در این ماه پر خیر و برکت برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده است.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها، جلسات ترتیل خوانی قرآن کریم است که از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‎شود.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: جلسه ترتیل خوانی کلام الله مجید که بعد از نماز جماعت صبح با حضور قاریان بین‌المللی ویژه عموم زائران و مجاوران در صحن انقلاب اسلامی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود از شبکه یک سیما و رادیو معارف جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم ترتیل خوانی ساعت 10:30 صبح در رواق بزرگ امام خمینی(ره) از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: مراسم ترتیل خوانی در مسجدگوهرشاد که از ساعت 18 با حضور گسترده زائران و مجاوران روزه دار برگزار خواهد شد نیز به طور مستقیم از شبکه افق و شبکه استانی خراسان رضوی پخش می‌شود.

گفتنی است ویژه برنامه «درس‌هایی از قرآن» برای هفتمین سال متوالی در این ایام بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 22 درصحن جامع رضوی تدارک دیده شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.