ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23170
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
کرسی تلاوت قرآن کریم در آزادشهر برگزار شد

کرسی تلاوت قرآن کریم در آزادشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکصد و نود و هفتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم، چهارشنبه شب، سوم خردادماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و مردم قرآن‌دوست استان گلستان در مصلای خاتم‌الانبیا(ص) آزادشهر برگزار شد.این مراسم با قرائت دسته جمعی دعای سلامتی امام زمان(عج) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکصد و نود و هفتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم، چهارشنبه شب، سوم خردادماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و مردم قرآن‌دوست استان گلستان در مصلای خاتم‌الانبیا(ص) آزادشهر برگزار شد.
این مراسم با قرائت دسته جمعی دعای سلامتی امام زمان(عج) آغاز شد و در ادامه محمد عباسیان از قاریان شهرستانی آزادشهر و محمد منصوری از قاریان ممتاز استان گلستان از علی‌آباد کتول به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.
در ادامه این مراسم زندگینامه، سیره اخلاقی و فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدعبدالرضا حسینی‌طلب» شهید شاخص جلسه قرائت شد و یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.
از بخش‌های دیگر این مراسم نیز بیان مباحث تفسیری سوره مبارکه حمد توسط علی‌اصغر زنگانه از پژوهشگران شهرستان علی‌آباد کتول بود.
یادآور می‌شود، حسن ختام این برنامه اعطای لوح یادبود به خانواده شهید شاخص محفل، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حاضران در سالن، دعای ختم جلسه و پذیرایی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.