ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23229
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۸
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا آبروی جهان اسلام هستند

شهدا آبروی جهان اسلام هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در یادواره شهید آبروی محله ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا نه تنها آبروی محله و منطقه و استان هستند بلکه آبروی جهان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در یادواره شهید آبروی محله ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا نه تنها آبروی محله و منطقه و استان هستند بلکه آبروی جهان اسلام هستند و دنیای اسلام به داشتن چنین فرزندانی افتخار کرده و خواهد کرد.

وی افزود: تمامی شهدا آبرو و افتخار جامعه ما هستند و نسل جوان ما باید با عمل گرایی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش ها برای همیشه در تاریخ ماندگار باشد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: این یادواره برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در درب منزل شهدا به مردم یادآوری می کند که زحمات شهدا موجب امنیت کشور هست و این شهدا هستند که آبروی کوچه ها و محلات هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ابتدای این مراسم معنوی گفت: به برکت خون شهدا پرتو انقلاب از ایران اسلامی صادر شده است و نباید نسبت به رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام بی تفاوت باشیم.

مجتبی کاکایی افزود: شهادت معنایی ژرف و عمیق دارد که اگر کسی به معنای واقعی آن پی ببرد می فهمد که این بالاترین مقام در نزد پروردگار است که انسان ها در دنیا می توانند به آن برسند.

این یادواره آبروی محله با محوریت شهید صادق اسلامیان که در 13 آبان ماه سال 91 در مرز پیران از توابع شهرستان مریوان در حین پاکسازی میادین مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهری امام رضا(ع) برگزار شد.

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85 هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که 876 شهید والامقام تقدیم اسلام کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.