ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23232
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۷
  • 224 بازدید
  • ارسال توسط :
نگاه هفته نامه زردکوه به حماسه سوم خرداد

نگاه هفته نامه زردکوه به حماسه سوم خرداد

در بخش هایی از این گزارش آمده است: سردار شهید زال یوسف پور از فرماندهان گردان لشکر همیشه سرفراز امام حسین (ع) نامی به یاد ماندنی در شاهنامه دفاع مقدس است. دلاوری که در عنفوان جوانی با غیرتی مثال زدنی به مصاف لشکر کفر شتافت و مردانه از دین و میهن دفاع کرد و در […]

در بخش هایی از این گزارش آمده است: سردار شهید زال یوسف پور از فرماندهان گردان لشکر همیشه سرفراز امام حسین (ع) نامی به یاد ماندنی در شاهنامه دفاع مقدس است. دلاوری که در عنفوان جوانی با غیرتی مثال زدنی به مصاف لشکر کفر شتافت و مردانه از دین و میهن دفاع کرد و در این راه شربت گوارای شهادت را نوشید.
سوم خرداد ماه یکی از روزهای بیاد ماندنی در تقویم سترگ و پر افتخار انقلاب اسلامی ایران است که روزهای مقاومت، خون، شهادت، شهامت و پیروزی را در ذهن هر ایرانی تداعی می کند.
سوم خرداد و فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای هر ایرانی غیرتمندی یادآور روز آزادی و پاسداشت آزادگی و آزاد مردی و دفاع از سرزمین است.
این پیروزی و این افتخار بیاد ماندنی که موجب غرور ملی تک تک ایرانیان است گرامی و روح همه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه سردار بزرگ سپاه شهید زال یوسف پور قرین رحمت واسعه الهی باد.
نقش بختیاری ها در انقلاب مشروطه و مقاله ای با عنوان ‘ بعد از انتخابات’ دیگر مطالب تولیدی این شماره هفته نامه زردکوه است.
7363/6021

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.