ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23418
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
برادر عامل حمله منچستر نیز برنامه ترور دیپلمات ارشد آلمانی را در کارنامه داشته است

برادر عامل حمله منچستر نیز برنامه ترور دیپلمات ارشد آلمانی را در کارنامه داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس"، چندی پیش در یک عملیات تروریستی در شهر منچستر انگلیس حداقل 23 نفر کشته و حدود 60 نفر مجروح شدند. بر اساس تحقیقات انجام شده عامل این حمله تروریستی "سلمان عابدی" و از حامیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس"، چندی پیش در یک عملیات تروریستی در شهر منچستر انگلیس حداقل 23 نفر کشته و حدود 60 نفر مجروح شدند.

بر اساس تحقیقات انجام شده عامل این حمله تروریستی "سلمان عابدی" و از حامیان گروه تروریستی داعش بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" بردار سلمان عابدی نیز قصد حمله تروریستی به یک سیاستمدار بلند پایه آلمانی را داشته است.

بر این اساس برادر کوچک تر عابدی عضو یک گروه جهادی بوده که یک حمله تروریستی به فرستاده آلمانی سازمان ملل در لیبی را در برنامه داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف این بمب گذاری باید در دیدار این دیپلمات بلند پایه آلمانی از لیبی در اوایل سال جاری میلادی انجام می شده که از آن جلوگیری به عمل آمده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی لیبیایی این گروه تروریستی را ماه ها تحت نظارت داشته و به این نتیجه رسیده اند که هاشم عابدی برادر عامل حمله تروریستی منچستر نیز نقش مهمی را در برنامه ریزی برای این حمله تروریستی خنثی شده داشته است. وی در یک جلسه اعلام کرده است که از حمله تروریستی برادرش در شهر منچستر نیز اطلاع داشته است. این دو برادرهر دو از اعضای گروه تروریستی داعش هستند.

بر اساس این گزارش و با استناد به محافل امنیتی لیبی سلمان عابدی حدود 15 دقیقه قبل از انفجار منچستر با برادر خود ارتباط تلفنی داشته است. البته هیچ گونه جزئیاتی درباره این حمله در این تماس تلفنی به برادر خود نداده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.