ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23590
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۷
  • 301 بازدید
  • ارسال توسط :
مواضع داعش زیر آتش بی‎امان ارتش سوریه/نیروهای سوری به چند کیلومتری المسکنه رسیدند

مواضع داعش زیر آتش بی‎امان ارتش سوریه/نیروهای سوری به چند کیلومتری المسکنه رسیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه طی شبانه روز گذشته عملیاتی را در مناطق شرقی حلب علیه داعش انجام داد که در این عملیات مواضع تروریست‎ها در نزدیکی منطقه «المسکنه» هدف آتش گسترده قرار گرفت.در پی آزادسازی ایستگاه راه‌آهن شهر المسکنه در جنوب شرقی […]

مواضع داعش هدف آتش گسترده ارتش سوریهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش سوریه طی شبانه روز گذشته عملیاتی را در مناطق شرقی حلب علیه داعش انجام داد که در این عملیات مواضع تروریست‎ها در نزدیکی منطقه «المسکنه» هدف آتش گسترده قرار گرفت.
در پی آزادسازی ایستگاه راه‌آهن شهر المسکنه در جنوب شرقی این شهر نیروهای ارتش سوریه اهداف عملیات خود را به سمت محور شمالی المسکنه تغییر دادند.
نیروهای سوری عصر روز یکشنبه عملیاتی را در روستای «راس‌العین» و مناطق اطراف آن آغاز کردند.
پس از گذشت چند ساعت از آغاز این عملیات نیروهای ارتش سوریه موفق شدند به سمت مواضع تروریست‌ها پیشروی کنند و روستای راس‌العین را به کنترل خود در آورند.
ارتش سوریه در زمان پیشروی به سمت مواضع داعش توانست کارخانه قند این منطقه و نیز قسمتی از زمین‌های کشاورزی شمال المسکنه را به کنترل کامل خود در آورد.
در این عملیات دست‌کم 15 تروریست داعش به هلاکت رسیدند و تعدادی از تجهیزات زرهی متعلق به تروریست‌ها نیز به دست نیروهای ارتش سوریه افتاد.
در پی پیشروی ارتش سوریه در این عملیات، مواضع نیروهای ارتش به 1.5 کیلومتری شهر المسکنه رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.