ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23603
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۷
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
اسکان موقت دانشجویان مجازی دانشگاه شهید بهشتی در ایام امتحانات

اسکان موقت دانشجویان مجازی دانشگاه شهید بهشتی در ایام امتحانات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دوره مجازی دانشگاه شهید بهشت، متقاضی اسکان موقت در ایام امتحانات جهت ارائه درخواست اسکان در خوابگاه در این ایام ( ۱۳ الی ۲۸ خرداد ۹۶ ) لازم است درخواست اسکان خود از طریق سیستم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دوره مجازی دانشگاه شهید بهشت، متقاضی اسکان موقت در ایام امتحانات جهت ارائه درخواست اسکان در خوابگاه در این ایام ( ۱۳ الی ۲۸ خرداد ۹۶ ) لازم است درخواست اسکان خود از طریق سیستم جامع گلستان ثبت کنند. در صورت وجود ظرفیت و امکان اسکان موقت دانشجو مراتب از طریق سیستم جامع گلستان به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

دانشجویان متقاضی در صورت تایید درخواست توسط مدیریت نسبت به پرداخت اجاره بهاء از طریق درگاه بانکی مندرج شده در قسمت هزینه اقامت در سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

دانشجویان متقاضی، بمنظور جلوگیری از بروز هرگونه ناهماهنگی، قبل از تایید درخواست از مراجعه حضوری و واریز وجه خودداری کنند. برای ثبت درخواست اقامت یک روز، تاریخ شروع و پایان باید یکسان باشد و یا در صورت اقامت دو روزه، تاریخ پایان می بایست روز بعد از شروع ثبت شود  محل اسکان موقت دانشجویان دختر سالن میهمان خوابگاه کوی خواهران و محل اسکان موقت دانشجویان پسر در سالن میهمان خوابگاه کوی برادران است، لذا در هنگام ارائه درخواست نیازی به انتخاب خوابگاه و شماره اتاق نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.