ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23623
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
ضریب اشغال تخت بیمارستان شهید چمران ساوه به 93درصد افزایش یافت

ضریب اشغال تخت بیمارستان شهید چمران ساوه به 93درصد افزایش یافت

دکتر بابک عدلی روز دوشنبه در آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان چمران ساوه افزود: تعداد درمان سرپایی این بیمارستان در سال 92 از 512 هزار نفر به 700 هزار نفر در سال گذشته افزایش یافته است.وی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات بهداشتی درمانی تامین اجتماعی در نقاط مختلف استان گفت: در این […]

دکتر بابک عدلی روز دوشنبه در آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان چمران ساوه افزود: تعداد درمان سرپایی این بیمارستان در سال 92 از 512 هزار نفر به 700 هزار نفر در سال گذشته افزایش یافته است.
وی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات بهداشتی درمانی تامین اجتماعی در نقاط مختلف استان گفت: در این مدت حدود 90 نفر به کادر درمانی و اداری این بیمارستان افزوده شده که بیانگر ارتقا خدمات این مرکز است.
دکتر عدلی ادامه داد: ساختار فیزیکی بیمارستان شهید چمران ساوه در سال های گذشته در خور شان کادر بیمارستان و بیمه شدگان نبود که این مساله برطرف شده و قسمت های مختلف این بیمارستان از جمله بخش ویژه و اورژانس بهسازی شد.
وی افزود: بیمارستان شهید چمران کادر پزشکی، پرستاری و اداری قابل قبولی دارد که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.
وی گفت: در مجموع، بخش درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تحول قابل قبولی داشته و در سال های اخیر امکانات و تجهیزات مطلوبی در مراکز استان توزیع شده است.
رئیس پیشین بیمارستان شهید چمران ساوه نیز گفت: 94 تخت فعال این بیمارستان در سال 92 به 120 تخت در سال 95 ارتقا یافته است.
روح الله آذری ادامه داد: جایگاه کشوری این بیمارستان از نظر ضریب اشغال تخت در سال های 91 تا 93 به ترتیب 47 و 16 و پنجم بوده است.
در این مراسم علیرضا سهرابی به عنوان رئیس جدید بیمارستان چمران ساوه منصوب شد.
بیمارستان شهید چمران مرکز وابسته با سازمان تامین اجتماعی است که اواخر سال گذشته طرح بهسازی اورژانس ان با 13 میلیارد ریال و رادیولوژی دیجیتال این مرکز با هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی از طریق سه بیمارستان در شهرهای اراک، شازند و ساوه و هفت درمانگاه به بیمه شدگان خدمات درمانی ارایه می کند.
ساوه با 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که با دارا بودن 550 واحد صنعتی نقش عمده ای در تولید و اقتصاد کشور دارد.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.