ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23671
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
  • 398 بازدید
  • ارسال توسط :
انفجار انتحاری در الکراده بغداد دهها کشته و مجروح برجای گذاشت +عکس

انفجار انتحاری در الکراده بغداد دهها کشته و مجروح برجای گذاشت +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق؛ منابع میدانی لحظاتی پیش از وقوع انفجار انتحاری بزرگ در شهر بغداد پایتخت عراق خبر داده اند. بنابر این گزارش، این انفجار در مقابل یک مرکز فروش آب میوه و بستنی در محله “الکراده” به وقوع پیوسته و بنابر آمارهای اولیه ۷ کشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق؛ منابع میدانی لحظاتی پیش از وقوع انفجار انتحاری بزرگ در شهر بغداد پایتخت عراق خبر داده اند.

بنابر این گزارش، این انفجار در مقابل یک مرکز فروش آب میوه و بستنی در محله “الکراده” به وقوع پیوسته و بنابر آمارهای اولیه ۷ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

محله الکراده بغداد طی دو سال گذشته بارها صحنه حملات انتحاری داعش قرار گرفته که صدها شهید و صدها مجروح برجای گذاشته است.

ناظران این حمله انتحاری را انتقام داعش به دلیل شکستهای پی در پی در عرصه نبردهای میدانی استان موصل و بویژه رسیدن نیروهای بسیج مردمی عراق به مرزهای این کشور با سوریه مرتبط می دانند.

سال گذشته نیز پس از پایان عملیات بازپس گیری شهر فلوجه در استان الانبار عراق، محله الکراده صحنه انفجار انتحاری تروریستهای داعش بود که ۳۰۰ شهید و صدها مجروح برجای گذاشته بود.

محل وقوع انفجار تروریستی در الکراده بغداد محل وقوع انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد بقایای خودروی انتحاری در انفجار تروریستی الکراده بغداد بقایای خودروی انتحاری در انفجار تروریستی الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد انفجار تروریستی در الکراده بغداد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.