ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23778
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۰
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
سناتور آمریکایی: تهدید پوتین بزرگتر از داعش است

سناتور آمریکایی: تهدید پوتین بزرگتر از داعش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، جان مک کین سناتور ارشد آمریکایی در سخنانی گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک تهدید بزرگتر نسبت به داعش برای امنیت جهانی است.   وی در ادامه هشدار داد: سنای آمریکا احتمالا تحریم هایی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، جان مک کین سناتور ارشد آمریکایی در سخنانی گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک تهدید بزرگتر نسبت به داعش برای امنیت جهانی است.

 

وی در ادامه هشدار داد: سنای آمریکا احتمالا تحریم هایی را علیه مسکو به علت دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعمال خواهد کرد.

 

وی این اظهارات را در مصاحبه‌ای در استرالیا بیان کرده است، مک کین برای گفتگوهای امنیتی به استرالیا سفر کرده و قصد دارد پس از آن در یک نشست دفاعی در سنگاپور شرکت کند.

 

مک کین تاکید کرد: من فکر می کنم که پوتین نخستین و مهمترین تهدید است، حتی بزرگتر از تهدید داعش.

 

وی تصریح کرد: گرچه هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که نشان دهد روسیه در تغییر نتایج انتخابات آمریکا موفق بوده است ولی هنوز آنها برای تغییر انتخابات از جمله انتخابات اخیر فرانسه تلاش کرده‌اند.

 

مک کین اظهار داشت: من روس‌ها را بزرگترین چالشی می بینم که ما در پیش رو داریم.

 

رئیس کمیته خدمات مسلح سنای آمریکا گفت: بنابر این ما باید تحریم ها را افزایش دهیم و امیدوارم سنای آمریکا پس از تعطیلات تحریم های جدید و مجازات های دیگری را به خاطر رفتار روسیه، در نظر بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.